Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:06:16 GMT

خدمات ویژه شهرداری تهران در نمایشگاه کتاب

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۶۵۷۴

خدمات ویژه شهرداری تهران در نمایشگاه کتاب

تهران- ایرنا- شهردار منطقه هفت تهران از ارائه خدمات مختلف حمل و نقلی، رفت و روب و جمع آوری نخاله و پسماند در طول مدت برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.

سمیه حاجوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 60 نیروی خدماتی شامل فضای سبز، رفت و روب و بازیافت، 25 معبربان و 10 راننده خاور و ماشین سنگین به ارائه خدمات مختلف در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: همچنین وانت های جمع آوری پسماند خشک، کاغذ و کارتن در محل نمایشگاه مستقر بوده و کار جمع آوری نخاله و ضایعات را به صورت روزانه در مصلی امام خمینی (ره) انجام می دهند.
شهردار منطقه هفت اضافه کرد: در شماره 15 مصلی امام خمینی (ره)به منظور دسترسی راحت تر شهروندان به سیستم حمل و نقل عمومی به عنوان پایانه تاکسی در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: علاوه بر آن کار شستشوی جایگاه ویژه مهمانان خارجی، معابر، نرده های ترافیکی، رنگ آمیزی و شستشوی جداول، لایروبی کانال ها و مسیل ها، تخلیه مخازن، حفر چاه به منظور جمع آوری آب های سطحی و رسیدگی به فضای سبز نیز انجام شده است.
حاجوی خاطرنشان کرد: بهسازی و مرمت تابلوهای معابر اطراف مصلی امام خمینی (ره)، لکه گیری آسفالت و خط کشی معابر اصلی نیز از دیگر فعالیت های انجام شده توسط شهرداری منطقه هفت است.
سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 12 تا 22 اردیبهشت ماه 97 همه روزه از ساعت 10 تا 20 هر شب برگزار می شود.
نمایشگاه امسال در فضایی به مساحت 130 هزار متر مربع راه اندازی شده تا دو هزار و 50 ناشر داخلی و 132 ناشر خارجی کتاب های خود را عرضه کنند.

تهرام/9353/1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهري مناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب

رئیس سازمان صدا و سیما با تاکید براینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را بزرگترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر می‌دانیم، گفت: صدا و سیما امسال نیز با تمام توان در خدمت نمایشگاه کتاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، پیمان جبلی درباره برنامه رسانه ملی برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: در ۲ سال گذشته تمام توان رسانه ملی اعم از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و معاونت‌های استانی و سیاسی در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفت.

وی نمایشگاه کتاب را بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور و یک فرصت بی‌نظیر دانست و افزود: برنامه‌های مفصل و متعددی از محل برگزاری نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) تهران به روی آنتن رفت.

رئیس رسانه ملی اضافه کرد: در استودیوهای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز برنامه‌هایی ضبط و یا به‌صورت زنده پخش شد و بر این اساس برنامه‌سازان و همکاران عزیز ما توانستند از نمایشگاه کتاب، سرمایه قابل توجهی برای طول سال فراهم کنند تا در خدمت کتاب، فرهنگ کتابخوانی و تقویت این فرهنگ باشیم.

جبلی گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با عزم و جدیت در نمایشگاه حضور خواهیم یافت؛ هر شبکه متناسب با کارکرد خودش به پوشش رسانه‌ای این رویداد بزرگ فرهنگی خواهند پرداخت.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 748987

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود