Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@10:22:14 GMT

افتتاح نخستین شعبه مجازی « فرا دی» در بانک دی

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۷۷۳۳

افتتاح نخستین شعبه مجازی « فرا دی» در بانک دی

پول‌نیوز - نخستین شعبه مجازی بانک دی با عنوان «فرا دی» طی مراسمی با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی و جمعی از مدیران بانک افتتاح شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی، با حضور در شعبه «فرا دی»، نخستین شعبه مجازی این بانک را در منطقه دیباجی تهران افتتاح کرد.



قربانی در این مراسم ضمن تاکید بر گسترش شعب مجازی بانک دی با تقدیر از فعالیت‌های معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک گفت: امروزه دیگر فناوری اطلاعات به عنوان یک ابزار و یا تسهیل کننده سایر عملیات و فرآیندهای سازمان تلقی نمی‌شود، بلکه فناوری اطلاعات موتور محرکه همه بخش‌های سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به تاثیر دوگانه فناوری‌ اطلاعات بر بهره‌ وری نیروی انسانی سازمان و  رضایتمندی مشتریان گفت: روند شاخص‌های سازمانی نشان داده است میان گسترش فناوری اطلاعات و بازده سازمان و بهره‌وری نیروی انسانی، از یک سو و افزایش رضایت مشتری از طریق افزایش تنوع محصولات و بهبود كیفیت خدمات و تسریع و تسهیل روند امور اداری از سوی دیگر، رابطه مستقیمی وجود دارد.

مدیرعامل بانک دی با اشاره به تمرکز استراتژی‌های بانک دی در سال جاری بر توسعه سوپر مارکت مالی الکترونیک افزود: تعبیر سوپر مارکت مالی الکترونیک ناظر بر مشتری‌گرایی و مشتری‌محوری به جای کارمندمحوری است، بدین معنی که مشتری شخصاً تمام امور بانکی خود را انجام می‌دهد و در صورت نیاز به راهنمایی، متصدیان شعبه پاسخگو هستند که این امر گامی اساسی در تسریع امور مشتریان و کاهش هزینه‌های بانک است.

محمد علی بخشی زاده، معاون فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک نیز در مراسم افتتاح نخستین شعبه مجازی فرا دی با اشاره به قابلیت‌های این شعبه گفت: توسعه شعب الکترونیکی به جای شعب فیزیکی که همان کارکرد شعب بانک دی را دارند، به مشتریان این امکان را می‌دهند که به صورت 24 ساعته خدماتی مانند افتتاح حساب، صدور کارت نقدی‏ و کارت هدیه، واریز و برداشت نقدی، انتقال وجه، وصول چک های عهده بانک و پرداخت اقساط تسهیلات را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار داشته باشند.

بخشی زاده در ادامه افزود: این شعبه در فاز نخست ، خدمات احراز هویت، افتتاح حساب و تعریف مشتری، صدور کارت نقدی و کارت هدیه و نیز واریز و برداشت نقدی را به مشتریان ارائه می دهد و خدمات انتقال وجه، وصول چک های عهده بانک، درخواست خدمات الکترونیک بانک، پرداخت اقساط تسهیلات و امکانات جانبی مانند خدمات اینترنت بانک، خدمات الکترونیک بانک و خدمات ایثارگران در فاز دوم توسط شعبه مجازی فرا دی اجرایی خواهد شد.

گفتنی است که معاونت فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک بانک دی طراحی و توسعه یک نرم افزار موبایلی را جهت تکمیل فرآیند خدمت رسانی و تسهیل امور مشتریان در شعبه مجازی فرا دی در دست اجرا دارد .

همچنین ارائه خدمات مربوط به بورس، بیمه و کارگزاری های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای خدمت رسانی مطلوب تر به خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در چشم انداز توسعه این شعبه در نظر گرفته شده است.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی

ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی خود است؛ طرحی بلندپروازانه که هدف آن برآورده‌کردن نیازهای این کشور در حوزه نیروی دریایی است.

به گزارش ایسنا، خبرها حاکی از آن است که ناو هواپیمابر ترکیه قرار است از فناوری «استوبار» (STOBAR) استفاده کند.

در این فناوری هواپیماها بدون کمک منجنیق‌های روی عرشه و تنها با نیروی حاصل از موتور خود به پرواز درمی‌آیند.

در همین راستا، عرشه این ناوها را مانند سکوهای پرش اسکی، شیب‌دار می‌سازند.

بااین‌حال، ازآنجاکه بیشتر هواپیماهای استفاده‌شده روی این ناوها از قابلیت فرود عمودی بهره‌مند نیستند، کابل‌های فرود همچنان در هنگام فرود به هواپیماها کمک می‌کنند.

به گزارش «کلش ریپورت»، طول این کشتی ۲۸۵ متر، عرض آن ۷۲ متر و وزن آن ۶۰ هزار تُن خواهد بود. همچنین بر اساس گزارش‌ها، حداکثر سرعت این ناو هواپیمابر ترکیه به ۲۵ متر خواهد رسید.

بر اساس طرح اولیه آنکارا، این نا هواپیمابر ظرفیت حمل ۵۰ جنگنده را خواهد داشت که ۲۰ فروند از آن‌ها روی عرشه و ۳۰ فروند در آشیانه ناو نگهداری خواهند شد.

این ناو می‌تواند برای پرواز پرنده‌های مختلفی مورداستفاده قرار گیرد، از جمله جنگنده‌های «آنکا ۳»، هواگرد نظامی سبک «هورجت»، پهپاد «بیرقدار کیزیلما» و پهپاد «بیرقدار تی‌بی ۳».

طراحی و ساخت این ناو بر عهده دفتر طراحی پروژه نیروی دریایی ترکیه است؛ نهادی که گرچه تا امروز چندین ناوچه و ناوشکن تولید کرده، اما تجربه‌ای در حوزه ناو هواپیمابر ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رونمایی از برات الکترونیک بانک صادرات ایران در وزارت اقتصاد؛
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است