Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@08:45:15 GMT

تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۸۰۴۷

تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تهران غرب

مراسمی با هماهنگی حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب به مناسبت گرامیداشت شان و مقام شامخ استاد با حضور پروین داداندیش رئیس واحد، اعضای هیات رییسه، روسای دانشکده‌ها، مدیران، مسئولان و جمعی از استادان و دانشجویان واحد در سالن اجتماعات شهید موسوی دانشکده فنی و مهندسی واحد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تلاوت آیاتی از قرآن مجید، پخش سرود ملی،اجرای گروه تواشیح، سرودن شعر از سوی عالیه نوری عضو هیات علمی و مدیر گروه معارف اسلامی واحد و محمد قاضی عضو هیات علمی گروه عمران، سخنرانی پروین داداندیش رئیس واحد و شهربانو جلالی استادیار وعضو هیات علمی گروه روانشناسی واحد، ارائه دکلمه از سوی کتایون خلیلی زند دانشجوی کارشناسی کامپیوتر به نمایندگی از سوی دانشجویان واحد درباره‌شان ومقام استاد و روز معلم، اجرای استند آپ از سوی حسین کربلایی،برگزاری مسابقه فرهنگی بین حاضران در مراسم و انتخاب 5 نفربه قید قرعه و اهدای جوایز به انها از جمله برنامه های این مراسم بود.

در این مراسم از تعدادی استادان همکار با واحد بر اساس ارزیابی های صورت گرفته با اهدای جوایز و تقدیرنامه قدردانی شد.

حسن گیوریان معاون آموزشی واحد در باره روند انتخاب استادان نمونه آموزشی واحد اذعان داشت : در ابتدا براساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی کمیته های منتخب در هر یک از دانشکده ها متشکل از رییس و معاون دانشکده ، یک مدیرگروه و دو عضو هیات علمی سعی شد به نسبت اساتیدی که با آن دانشکده ها همکاری دارند از دانشکده فنی 6 نفر و از هریک از دانشکده ها 2 نفر استاد نمونه به حوزه معاونت آموزشی واحد معرفی شوند و در نهایت با درنظر گرفتن معیارها و شاخص های آموزشی از بین این افراد از دانشکده فنی 3 نفر و از هریک از دانشکده ها یک نفر به عنوان استاد نمونه آموزشی از طرف ساختمان ستادی معرفی شدند .

استادان نمونه آموزشی واحد در سال 97 به تفکیک دانشکده عبارتند از:

دانشکده فنی و مهندسی :دکتر پیمان بابایی استادیار گروه کامپیوتر - دکتر محمد قاضی استادیار گروه عمران - دکترامیر امینی استادیار گروه برق

دانشکده مدیریت :دکتر بهار تیمورپور از گروه مدیریت

دانشکده هنر و معماری : دکتر محمدرضا سلیمانی استادیار گروه معماری

دانشکده علوم انسانی : دکتر سمیرا زارعی استادیار حسابداری

ساختمان علوم پایه و عمومی : دکتر ژیلا توتونچیان استادیار اموزش زبان انگلیسی

هم چنین نظر به انجام مشاوره دینی در طول سال های گذشته توسط اساتید دارای مجوز مشاوره در گروه معارف اسلامی از تعدادی از استادان گروه معارف اسلامی واحد تقدیر به عمل آمد که اسامی آنها عبارتند از:

دکتر اکرم میناوند ( مدرس مدعو ) - دکتر احد گنجعلی خانی زاده ( مدرس مدعو )

بتول گلزاری سرخه( مدرس مدعو )- زهرا کرمی ( مدرس مدعو ) -

دکترناهید دهقان عقیقی ( عضو هیات علمی ماموراز واحد فیروزکوه ) -دکترعصمت سوادی( عضو هیات علمی گروه معارف اسلامی واحد )- دکتر عالیه نوری عضو هیات علمی و مدیرگروه معارف اسلامی واحد )

سروده هایی زیبا از عالیه نوری مدیرگروه معارف اسلامی واحد تهران غرب به مناسبت روز معلم و میلاد حضرت مهدی (عج)‎

در مراسم گرامیداشت شان و مقام شامخ استاد که در تاریخ 10 اردیبهشت 97 در سالن اجتماعات شهید موسوی دانشکده فنی و مهندسی واحد برگزار شد، عالیه نوری استادیار و مدیرگروه معارف اسلامی واحد دو شعر زیبا را که با عنوان «معلم» به مناسبت روز معلم و «آفتاب آدینه» به مناسبت میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود(عج) سروده بود در جمع حاضران مراسم قرائت کرد.

متن این اشعار در ذیل آورده شده است:

معلم

تو خود شعری شکوفایی معلم

طلوع صبح فردایی معلم

به شام تیره ی نادانی و جهل

تو ماه عالم ارایی معلم

تن رنجور انسان را چو روحی

مسیحایی مسیحایی معلم

تو انسان را امانتدار هستی

لسان حق و گویایی معلم

به پاس ارج و قدرت واژه ای نیست

تو خود شعری شکوفایی معلم

آفتاب آدینه

کسی می آید از غوفای شهر غصه ها آزاد به دستش رایت حیدر امید آخرین امداد

کسی می آید از نسل امین از پشت ابراهیم که بتهای تباهی را به تیغ مرگ خواهد داد

رواق سرد تاریخ از سکوتی چند صد ساله به گلبانگ انا المهدی طنین عشق را سرداد

و آیات حقیقت از حضورش تازه می گردد و هر ویرانه از یمن قدومش خانه ای آباد

امیر روز آدینه دعای نور خواهد خواند و شادی موج خواهد زد به جای ندبه و فریاد

و می آید سوار سبز پوش قله ی توحید دلم را نذر نامش کرده ام من هرچه باداباد

اجرای برنامه‌های شاد به مناسبت نیمه شعبان در دانشکده‌های واحد تهران غرب‎

با همکاری دفتر فرهنگی اسلامی و اداره ورزش واحد تهران غرب برنامه‌های شاد و مفرحی ،به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با حضور روسای هر یک از دانشکده‌ها، گیتی متین رئیس اداره ورزش واحد، کارشناسان دفتر فرهنگ اسلامی و جمعی از دانشجویان در محوطه دانشکده های واحد برگزار شد .

اجرای مسابقات: فوتبال دستی و طناب‌کشی دانشجویان همراه با اهدای جوایز به تیم‌ها و افراد شرکت کننده در مسابقه و مولودی خوانی از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز از تجلیل ۵۳ استاد، کارشناس و استادبازنشسته و سرآمد آموزشی به مناسبت هفته معلم خبر داد.

رحیم پیغان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مناسبت هفته معلم و بزرگداشت شهید مطهری، سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز در رده‌های استادان، کارشناسان و استادان بازنشسته تجلیل خواهند شد. همچنین از معاونان آموزشی نمونه و گروه‌های آموزشی نمونه تقدیر می‌شود. در مجموع  از ۵۳ نفر از استادان، پیشکسوتان و کارشناسان آموزشی نمونه، تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به شاخص‌های انتخاب اساتید نمونه آموزشی، ادامه داد: یکی از شاخص‌های انتخاب استادان برتر آموزشی، ارزیابی دانشجویان در پایان هر نیم‌سال تحصیلی است. این ارزیابی از نظرهای متفاوتی از جمله حضور در کلاس درس، کیفیت تدریس حضور در کلاس، نحوه برخورد و رفتار با دانشجویان و همکاران، کارایی و... انجام می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در نهایت استادی که بالاترین ارزیابی را کسب کند، توسط مدیر گروه رشته و معاون آموزشی دانشکده ارزیابی و سپس به عنوان استاد نمونه معرفی می‌شود. از هر دانشکده یک تا سه نفر به عنوان استادان نمونه آموزشی انتخاب می‌شوند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی به تربیت مبتنی بر روایت تاریخ توجه می‌کند
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • پاسداشت خدمات بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در روز معلم
  • ۵ اصفهانی در بین پراستنادترین استادان دانشگاه آزاد اسلامی
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین