Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@21:54:51 GMT

خرم‌آباد| بخشی از اعتبارات زیرگذر بهارستان تامین می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۹۴۵۶

خرم‌آباد| بخشی از اعتبارات زیرگذر بهارستان تامین می‌شود

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه پروژه بهارستان در حال حاضر فقط حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: برنامه ریزی کردیم که در چند ماه آینده بخشی از اعتبارات مربوط به این زیرگذر تامین کنیم. ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم آباد، وحید رشیدی ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد‌مقاومتی که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری خرم آباد تاکنون با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) قراردادهایی را برای احداث تقاطع غیر هم‌سطح منعقد کرده که از بین این قراردادها فقط پروژه بهارستان اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه بهارستان در حال حاضر فقط حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این در حالی است که مدت اجرای این پروژه 24 ماه بوده است و مشکلات بسیار زیادی دارد.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به اینکه ما هیچ پرداختی به پیمانکار زیرگذر بهارستان نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: یک پنجم هزینه‌های مالی پروژه توسط شهرداری  و با اوراق و املاک انجام‌ می‌شود.

رشیدی با اشاره به مشکلات این پروژه گفت: وجود لوله‌های گاز، تیرهای برق فیبر نوری، کابل‌های مخابراتی و... در محل ساخت این پروژه مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی افزود: در خواست داریم که هر‌چه سریع‌تر برای برطرف‌کردن مشکلات گفته شده در خصوص این‌پروژه اقدام شود تا ما نیز بتوانیم به ساخت و تکمیل این‌پروژه ادامه دهیم.

شهردار خرم آباد از ادامه اجرای زیرگذر بهارستان خبر داد و خاطرنشان کرد: برای چند ماه آینده نیز برنامه ریزی‌هایی انجام شده تا بخشی از اعتبارات مربوط به پروژه بهارستان را تامین کنیم.

انتهای پیام/ ز

R41450/P41362/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، بابک مومنی در دیدار مردمی با کشاورزان و شالیکاران بخش دابودشت آمل در مصلی نماز جمعه گفت: عمده‌ترین نگرانی و دغدغه‌های کشاورزان مربوط به تولید محصول برنج و نحوه تامین نهاد‌های کشاورزی بویژه کود و سم بود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران با اشاره به اینکه برغم مشکلاتی که در ابتدای فصل کشت امسال در خصوص تامین نهاد‌های زراعی وجود داشت افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و با حمایت‌های وزیر جهادکشاورزی و پیگیری‌های استانداری و سازمان جهادکشاورزی مازندران، از طریق شرکت خدمات حمایتی، در حال تامین کود شیمیایی مورد نیاز کشاورزان هستیم و این مشکل بزودی مرتفع خواهد شد.

وی گفت: معاون زراعت وزیر جهادکشاورزی نیز دستورات لازم را در این خصوص صادر کرده اند و در آینده نزدیک کمبودی‌ها و عقب ماندگی‌های تامین کود شیمیایی کشاورزان بزودی جبران خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران، پایین بودن قیمت برنج در فصل برداشت را نیز یکی دیگر از مشکلات و نگرانی‌های کشاورزان دانست و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق اتحادیه‌های تامین کنندگان و تعاون روستایی، امسال شاهد رکود بازار و پائین بودن قیمت برنج  تولیدی داخل نخواهیم بود و شاهد بازار خوبی برای همه از جمله سود منطقی تولیدکنندگان و مدنظرداشتن توان اقتصادی مصرف کنندگان باشیم.

مومنی با بیان اینکه دشت هراز یکی از مهمترین دشت‌های شالیزاری و تولید برنج کشور محسوب می‌شود تاکید کرد: کشاورزان و شالیکاران نقش حیاتی و کلیدی در بحث امنیت غذایی کشور بشمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود
  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • پیگیری مشکلات کارگران در بهارستان