Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@05:24:15 GMT

جزئیات گزارش ارزیابی کیفیت خودروها

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۵۹۷۸۸

جزئیات گزارش ارزیابی کیفیت خودروها

پول‌نیوز - گزارش ارزشیابی کیفی خودرو در فروردین ماه منتشر شد که بر این اساس، تعداد ۴۰۲۱۸ دستگاه خودرو تولید شده که ۹۹ درصد از حجم تولیدات به خودروهای گروه سبک و یک درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. خودروهای تولیدی کشور در این ماه، شامل ۳۷ مدل خودرو در گروه سبک و ۳ مدل در گروه سنگین است.

گروه سبک:

۱- بخش وانت:

در این بخش در سطح قیمتی ۲، خودروی وانت تندر با اخذ ۳ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۲- بخش سواری:

در این بخش، در سطح قیمتی ۱ خودروهای نیومزدا ۳، گرند ویتارا و پژو ۲۰۰۸ در سطح قیمتی ۲ خودروهای کیا سراتو و هیوندای i۲۰ ، در سطح قیمتی ۳ خودروی آسا B۳۰ و در سطح قیمتی ۴، تندر۹۰ پلاس اتوماتیک، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، رنو ساندرو و پارس تندر با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

گروه سنگین:

۱- بخش باری:

در این بخش، خودروهای کامیونت ایسوزو NPR۷۵K، کامیون ولوو FMX۴۶۰ (کمپرسی) و کشنده ولوو FH۵۰۰، با اخذ ۴ ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند.

۲- بخش مسافری:

در این بخش، تنها خودروی تولیدی، اتوبوس بین شهری اسکانیا ۴۲۱۲ مارال است.

لازم به ذکر است با توجه تعطیلات فروردین ماه و وجود شرایط خاص تولید خودروهای تجاری در این ماه تنها ۳ مدل خودرو در گروه سنگین تولید داشته اند

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۵۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند

تین نیوز

 رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور فراجا درباره شماره گذاری خودروهای لوکس گفت: برای خودروهای لوکس تعریف مشخصی تبیین شده است که شامل شماره گذاری به خصوص پلاک ملی نخواهند شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا؛ به گفته سرهنگ محمدی البته برخی از خودروهای لوکس در مناطق آزاد تجاری و اقتصادی قابل تردد با پلاک منطقه هستند اما هیچگاه پلاک ملی نخواهند شد.

رئیس مرکز شماره گذاری راهور همچنین درباره ادعای برخی فروشندگان خودرو مبنی بر تمدید سالیانه خودروهای گذرموقت گفت: مردم فریب چنین ادعایی را نخورند زیرا هیچ مجوز یکساله و یا به صورت تمام وقت برای تردد خودروهای گذرموقت در مناطق غیرتجاری وجود ندارد.

سرهنگ محمدی حتی تمدید چندبار در سال پلاک گذرموقت را نیز شایعه عنوان کرد و افزود: مدت تردد این خودروها با پلاک گذر موقت محدود بوده و باید به مناطق آزاد تجاری بازگردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟