Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@12:27:27 GMT

از سرگیری کار پلاک گذاری خودروهای وارداتی

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۰۹۵۵

از سرگیری کار پلاک گذاری خودروهای وارداتی

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عبدالله کعبی قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به دلیل آماده نبودن برخی از زیرساخت های اینترنتی در گمرک منطقه آزاد 5 ماه است که کار پلاک گذاری خودروهای اروندی به تعویق افتاده که با آماده شدن آنها از روز شنبه 15 اردیبهشت کار پلاک گذاری از سرگرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 6 باجه و پهنای اینترنت وسیع برای پلاک گذاری در گمرک منطقه آزاد در حال آماده سازی است افزود:پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان نیز اعلام آمادگی کرده تا با استقرار نیروهایش در 4 شیفت کاری یعنی به صورت 24 ساعته در عرض یک هفته به همه خودروهای وارد شده پلاک ارائه دهد.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت:صاحبان خودروهای اروند از روز شنبه می توانند به نوبت به گمرک منطقه آزاد اروند در بندر خرمشهر مراجعه کنند.

وی  همچنین گفت: برای پرداخت حق انبار داری نیز درتلاش هستیم تا با شرکت مورد نظر مذاکره کرده و تخفیف ویژه ای برای صاحبان خودروها بگیریم.

انتهای پیام/د

آغاز پلاک گذاری خودروها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واردات گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی

تین نیوز

در حالی خبری از ثبت نام جدید برای خودروهای وارداتی نیست که وزیر صمت اخیرا گفته بود که ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات موجود داریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی بیان کرد: خودروهای وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت نام کرده اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت نام جدید نخواهیم داشت.

در این مرحله علاوه بر خودروهای بنزینی برای اولین بار خودروهای وارداتی برقی نیز عرضه خواهد شد.

مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی در مورد این که چه کسانی در این دوره مجاز به انتخاب خودرو هستند به خبرنگار اقتصادآنلاین گفت: خودروهای وارداتی برای نفراتی که قبلا ثبت نام کرده اند عرضه خواهد شد و در این دوره ثبت نام جدید نخواهیم داشت.

در حالی خبری از ثبت نام جدید برای خودروهای وارداتی نیست که وزیر صمت اخیرا گفته بود که ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات موجود داریم.

با این حال مشخص نیست که عرضه خودروهای وارداتی چه زمانی سرعت خواهد گرفت تا بازار خودرو یک روز خوش به خود ببیند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • جزئیات فروش ۵ خودروی وارداتی
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به منطقه آزاد قشم رسید
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از عصر امروز
  • چه کسانی خودروهای وارداتی برقی را خواهند خرید؟
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروهای وارداتی