Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@17:24:28 GMT

از سرگیری کار پلاک گذاری خودروهای وارداتی

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۰۹۵۵

از سرگیری کار پلاک گذاری خودروهای وارداتی

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عبدالله کعبی قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: به دلیل آماده نبودن برخی از زیرساخت های اینترنتی در گمرک منطقه آزاد 5 ماه است که کار پلاک گذاری خودروهای اروندی به تعویق افتاده که با آماده شدن آنها از روز شنبه 15 اردیبهشت کار پلاک گذاری از سرگرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 6 باجه و پهنای اینترنت وسیع برای پلاک گذاری در گمرک منطقه آزاد در حال آماده سازی است افزود:پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان نیز اعلام آمادگی کرده تا با استقرار نیروهایش در 4 شیفت کاری یعنی به صورت 24 ساعته در عرض یک هفته به همه خودروهای وارد شده پلاک ارائه دهد.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت:صاحبان خودروهای اروند از روز شنبه می توانند به نوبت به گمرک منطقه آزاد اروند در بندر خرمشهر مراجعه کنند.

وی  همچنین گفت: برای پرداخت حق انبار داری نیز درتلاش هستیم تا با شرکت مورد نظر مذاکره کرده و تخفیف ویژه ای برای صاحبان خودروها بگیریم.

انتهای پیام/د

آغاز پلاک گذاری خودروها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واردات گمرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای از سرگیری ساخت هتل صخره‌ای

استاندار جدید لرستان در بازدید از هتل صخره‌ای به عنوان پیرترین پروژه شهر خرم‌آباد، ضرب‌الاجل از سرگیری هرچه سریعتر عملیات ساخت این هتل را صادر کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075296 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای از سرگیری ساخت هتل صخره‌ای
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟
  • تکلیف واردات خودروهای کارکرده چه شد؟