Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ انجمن ایرانی مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی در نظر دارد به پاسداشت مقام متعالی استاد شهید مرتضی مطهری در یک‌صدمین سالگشت تولد وی همایشی با عنوان «استاد شهید مطهری و مطالعات قرآنی معاصر» را در سال ۱۳۹۸ برگزار کند.   هدف این همایش معرفی آثار و اندیشه‌های قرآنی استاد و تبیین نسبت آن با مطالعات قرانی معاصر و رویکرد آن تحلیلی انتقادی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیاد علمی و فرهنگی استاد شهید مطهری، کرسی مطهری پژوهی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، برخی دانشگاه‌ها، انجمن‌های علمی و موسسات قرآنی با انجمن ایرانی مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی در برگزاری این همایش همکاری می‌کنند.   بر اساس پیش‌بینی اولیه این انجمن، تا سال آینده حداقل ۵ پیش همایش در مراکز مختلف از جمله دانشگاه خوارزمی، دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه کاشان، دانشگاه اصفهان و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود.

نخستین پیش همایش ملی «استاد شهید مطهری و مطالعات قرآنی معاصر» به دعوت انجمن ایرانی مطالعات قرآنی و فرهنگ اسلامی در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی برگزار می‌شود که در این نشست علاوه بر رایزنی در خصوص تنظیم امور همایش و نیز چگونگی همکاری دانشگاه‌ها و مراکز مختلف از دو کتاب استاد شهید مرتضی مطهری رونمایی خواهد شد.   انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی پژوهشکده تمدنی شهید صدر (ره) با موضوع وعده صادق و جامعه ایرانی برگزار می‌شود.

در این نشست محمدعلی فتح الهی دانشیار علوم سیاسی و رئیس پژوهشکده مطالعات سیاسی و بین الملل و طیبه محمدی کیا عضو هیأت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و عطاالله بیگدلی عضو هیأت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) به ایراد سخنرانی می‌پردازند و دبیر علمی نشست حمید دهقانیان مدیر اندیشکده مطالعات ایران است.

زمان برگزاری سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ الی ۱۶ در محل پژوهشکده تمدنی شهید صدر (ره) خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6086495 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • انتصاب اعضای کارگروه همایش «حکیم طوس»
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • انتشار پوستر ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود