Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دادگستری استان کردستان با انتشار اطلاعیه ای جزییات محاکمه و همچنین صدور حکم رامین حسین پناهی از اعضای گروهک تروریستی کومله را اعلام کرد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، متن اطلاعیه دادگستری کردستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه دشمنان نظام اسلامی از هر فرصت و ظرفیتی، بخصوص فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای پیشبرد مقاصد شوم خود استفاده و سعی می کنند اقدامات خرابکارانه و تروریستی خود را تحت پوشش های حقوق بشری و فعالیت مدنی به جامعه القاء نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخیرا در شبکه های اجتماعی اخباری کذب در مورد یکی از اعضای گروهک تروریستی به نام رامین حسین پناهی مبنی بر اینکه وی فعال مدنی بوده انتشار یافته است.
بر اساس مدارک مستند ایشان سال ها قبل از دستگیری تحت تاثیر برادرانش که عضو گروهک تروریستی کومله می باشند جذب این گروهک شده و برای آنها در داخل کشور فعالیت هایی داشته است. ایشان در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ بصورت غیر قانونی از کشور خارج و به این گروه می پیوندد و پس از گذراندن دوره های ضد امنیتی در قالب یک تیم نظامی برای انجام اقدامات تروریستی و ترور Assassination شهروندان در تیر ماه ۱۳۹۶ به داخل کشور اعزام که در درگیری با نیروهای نظامی سه نفر از عناصر نظامی گروهک کشته و ایشان نیز دستگیر می شوند.
هنگام دستگیری وی مسلح به سلاح کلاش، اسلحه کمری و نارنجک بوده. در تحقیقات اقرار به ورورد مسلحانه و درگیری با مامورین نموده و نهایتا در یک فرایند دادرسی عادلانه به اتهام بغی و با مداخله وکیل، محاکمه و به استناد مواد ۲۸۷ و مفهوم مخالف ۲۸۸ و ماده ۲۱۱ و تبصره آن از قانون Law مجازات اسلامی به اعدام execution محکوم، حکم صارده پس از فرجام خواهی در دیوان عالی کشور ابرام می گردد.
مطالبه آحاد مردم از دستگاه قضایی و سایر دستگاه های مسئول حفظ امنیت و آرامش مردم و برخورد قاطع با تروریست Terrorist ها و مخلین امنیت می باشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

بلای تلخی که در قزوین بر سر دختر 9 ساله آمد

پدر سنگدل نگار 17 ساله را دار زد + عکس 16+

تکرار فاجعه پلاسکو / 44 گمشده زیر آوار مانده اند + فیلم و عکس

این نوجوان مخوف ترین داعشی است

جزییات توطئه موصاد برای ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران

زن بیوه ندانسته از سراسر ایران ده ها خواستگار پیدا کرد!

فیلم لحظه غافلگیر شدن معلم عصبانی / 2 دانش آموز در روز معلم کتک خوردند!

دردسر ازدواج با فیروز قلدر محله + عکس

پزشک تبریزی به 1500 ساعت ویزیت رایگان در یک شهرستان محکوم شد

فیلم برداری مخفی از برخورد مرگبار پلیس با یک مرد+ فیلم و عکس

دختر مجرد صاحبخانه چشم چران را در جنوب تهران کشت

سرنوشت هدی 5 ماهه اشک تان را در می آورد / پدر و مادرش مانند کفتار به جانش می افتادند + عکس

وقتی احمد چاقو را زیر گلوی زن باردار همسایه گذاشت / او صدایش تابلو بود! + عکس

وقتی خبر چینی عروس از مادر شوهر لو رفت

دروازه‌بان فوتبال کشورمان فینال جام حذفی را از دست داد / او دچار فراموشی شده است! + عکس

دو سنـاریو عروس خائن برای قتل مادر شوهرش در تهران + عکس

دزد احمق چک دزدی را برگشت زد!

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران حوادث Accidents فضای مجازی ترور Assassination قانون Law اعدام execution تروریست Terrorist اخبار حوادث اعدام عکس دادگستری تروریستی حوادث کردستان حسین پناهی اخبار کردستان رامین حسین پناهی عکس فیلم دختر ایران حوادث مشهد من پدر وحشتناک جدایی مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی


 به گزارش تابناک، دولت فدرال سومالی اعلام کرد: طی چند هفته اخیر ۱۰۰ تن از تروریست‌های وابسته به گروه الشباب در مناطق مختلف کشور خود را تسلیم مقامات دولتی کردند.

در بیانیه دولت موگادیشو آمده است: ده‌ها تن تروریست وابسته به الشباب در ایالت‌های گلمدگ، هیرشبیلی، جوبالند، موگادیشو و مناطق جنوب غربی کشور خود را تسلیم مقامات دولتی کردند.

به نوشته روزنامه سومالی جدید چاپ موگادیشو، در این بیانیه با اشاره به عفو عمومی رئیس جمهور سومالی تصریح شده است: این عفو بستری را فراهم می‌آورد تا افراد مسلح با کنار گذاشتن اقدامات خشونت آمیز به جامعه بازگردند و زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند.

دولت سومالی با استقبال از جدا شدن افراد مسلح از گروه‌های تروریستی تاکید کرد: مبارزه با افراط گرایی و تروریست ادامه خواهد داشت تا ثبات و امنیت بر کشور حاکم شود.

الشباب یک گروه ترویستی وابسته به القاعده است که فعالیت خود را در سومالی از سال ۲۰۰۴ شروع کرده و با انجام عملیات تروریستی ثبات و امنیت این کشور و شاخ آفریقا را برهم زده است.

با انتخاب «حسن شیخ محمود» به عنوان رئیس جمهور سومالی، مبارزه با گروه تروریستی الشباب با قدرت و توان بیشتری ادامه یافت و ارتش این کشور با کمک مردان مسلح قبایل سومالی توانست مناطق زیادی از این کشور را از سیطره عناصر الشباب آزاد کند.

دیگر خبرها

  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • پروژه آمریکا برای منحرف کردن جامعه عراق ناکام ماند
  • مجازات اعدام چقدر بازدارندگی دارد؟
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند