Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;حجت‌الاسلام علی چراغی پور بیان کرد: طرح ساماندهی و ثبت‌نام کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سامانه جامع بچه‌های مسجد از اسفندماه سال گذشته در سراسر کشور آغازشده است.

وی، بابیان اینکه هدف از اجرای این طرح، سازمان‌دهی فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری در مساجد و اجرای هر چه‌بهتر و بیشتر برنامه‌ها و فعالیت‌های این کانون‌هاست، اظهارکرد: ارائه خدمات بهتر به کانون‌های مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری و ترویج سبک زندگی اسلامی و تشویق اقشار مختلف جامعه جهت بهره‌برداری از قرآن و سنت در امورات زندگی از اهداف اجرای این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، افزود: در راستای ثبت و به‌روزرسانی اطلاعات کانون‌ها فرهنگی هنری مساجد مدیران کانون‌های شهری باید حداقل ۲۰ نفر و کانون‌های روستایی ۱۵ نفر از اعضای فعال خود را در سامانه جامع آمار و اطلاعات ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به آدرس الکترونیکی www.bachehayemasjed.ir حداکثر تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت سال جاری ثبت نمایند.

حجت‌الاسلام چراغی پور، ادامه داد: تمدید مجوز تأسیس و فعالیت کانون‌ها و صدور کارت عضویت در سال ۹۷ منوط به ثبت کانون و اعضای آن در سامانه یادشده بود و در رویکرد جدید و بر اساس تغییرات اعمال‌شده ازاین‌پس واریز سرانه طبق سنوات گذشته به کانون‌ها نخواهیم داشت و فقط کانون‌هایی حمایت‌های مالی را دریافت می‌کنند که فعالیت‌های خود را در این سامانه ثبت کرده باشند.

انتهای پیام/ د

ثبت نام در پرتابل بچه های مسجد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار خواندنی مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند