Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیو ز، سیدرضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی اظهار داشت: خدا کمک کرد و امروز توانستیم جام بگیریم. انتظارم از بازیکنان این بود که بیشتر از یک گل بزنند. با این وجود، قهرمانی را به هواداران، کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم. استقلال پس از مدت‌ها توانست یک جام بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قهرمانی به روحیه تیم کمک می‌کند و انگیزه‌ای برای روزهای آینده می‌شود. قبل از بازی هم قرارداد را شفر را تمدید کردیم تا خیال همه راحت شود.

وی در مورد خواسته‌هایش از شفر پس از تمدید قرارداد این مربی آلمانی تصریح کرد: خواسته‌‌های‌مان این است که شرایط تیمی بهتر از این شود. شفر در بدنسازی تیم نبود و استقلال را نبسته بود. سرمربی باید ابزار دستش باشد تا راحت‌تر کار کند. شفر فصل آینده این فرصت را دارد که تیم را خودش ببندد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به وضعیت دستیاران شفر خاطرنشان کرد: همه دستیاران او هستند و خودش گفته یک مربی بدنساز از تیم بایرن مونیخ می‌آورد. قرار است این مربی قبل از آغاز لیگ بیاید و 20 روز بعد هم می‌رود، چون تیم پس از آن نیاز به بدنساز ندارد. این مربی هم با هزینه شفر می‌آید، چون در قراردادش قید شده است که مربی بدنساز بیاورد.

افتخاری در مورد میزان پاداش قهرمانی استقلالی‌ها در جام حذفی گفت: باید ببینیم چقدر می‌توانیم جور کنیم. الان نمی‌توانیم چیزی بگوییم، چون ممکن است کم و زیاد باشد و سروصدا ایجاد کند. سعی می‌کنیم رضایت بازیکنان را جذب کنیم. شنبه 10 درصد از قرارداد آنها را پرداخت می‌کنیم و اواخر هفته نیز چند درصد دیگر پرداخت می‌شود.

وی در مورد اینکه ظاهراً بویان بازیکن مقدونیه‌ای استقلال قرار است از این تیم جدا شود، تصریح کرد: به شفر گفتم تکلیف این بازیکن را مشخص کند. شفر گفت چون او مدتی از خانواده‌اش دور بوده، از نظر ذهنی به‌هم ریخته است. اگر او یک ماه پیش خانواده‌اش بماند، شرایطش بهتر از این می‌شود.

602

فوتبال باشگاه کشور ایران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟

تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس وارد مرحله عجیبی شده است.

به گزارش فارس، قرارداد حدود ۱۱ بازیکن پرسپولیس در پایان فصل به پایان خواهد رسید و این موضوع نگرانی هواداران این تیم را برای تمدید قرارداد این بازیکنان فراهم کرده است. در پی انتشار اخباری در این خصوص، مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ای اعلام کرد مذاکره برای تمدید قرارداد با برخی از بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود این هفته آغاز خواهد شد.

در این بین اما موضوع عجیبی وجود دارد و آن اینکه رضا درویش با نظر چه کسی روند مذاکره برای تمدید قراردادها را انجام می‌دهد؟ وقتی هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد مشخص نیست چرا و با چه ادله‌ای با بازیکنان برای تمدید قرارداد مذاکره می‌شود؟ چه کسی تصمیم می‌گیرد که قرارداد کدام بازیکن تمدید شود یا به کدام بازیکن براب فصل بعد نیاز نیست؟

اگر ملاک مذاکرات برای تمدید قرارداد،  نظر اوسمار ویرا باشد که قرارداد فعلی او تا پایان فصل با پرسپولیس اعتبار دارد و هنوز مشخص نیست او فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. اگر قرارداد بازیکنی تمدید شد و مربی احتمالی فصل آینده (کسی به جز اوسمار ویرا) اعلام کرد بازیکنان تمدید شده را نمی‌خواهد تکلیف چیست؟

به نظر می‌رسد این اقدام رضا درویش (مذاکره برای تمدید قرارداد با چند بازیکن) اگر صحت داشته باشد و صوری نباشد برای کم کردن فشار فضای هواداری خواهد بود و گرنه هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد در شرایطی که هنوز تکلیف سرمربی فصل بعد مشخص نیست، قرارداد بازیکنی تمدید شود!

البته در این بین یک احتمال هم وجود دارد و آن اینکه مسئولان فعلی پرسپولیس برای سپردن نیمکت تیم خود به ویرا برای فصل آینده به قطعیت رسیده‌اند اما آن را بنا به دلایلی رسانه‌ای نمی‌کنند!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • اشتوتگارت 3-1 بایرن: خیال رئال راحت باشد!‏
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)