Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان امید ابراهیمی پس از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی گفت : در هر صورت ابتدای بازی خیلی هوا گرم بود اما می‌دانم که همه تلاش کردند تا این بازی در بهترین شرایط انجام شود. خوشبختانه زمین ورزشگاه هم شرایط خوبی داشت.

او در مورد جشن قهرمانی گفت: این صحنه‌ها را هیچ جای دیگر نمی‌بینید و به نظرم مردم باید کمی شرایط را درک کنند و در برخى موارد رعايت هاى لازم را به جاى آورند چون خیلی‌ها در اقصی‌نقاط ایران و جهان از تلویزیون این صحنه‌ها را می‌بینند و زیبنده فوتبال ما نیست .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : باید فرهنگ‌سازی شود و مردم یاد بگیرند که بعد از جشن قهرمانی برای گرفتن عکس یادگاری زمان دارند.

ابراهيمى در مورد پیشنهادش از هلند بيان کرد: شرایط استقلال حساس بود و من هم به همين دليل حرفی نزدم و در حال حاضر هم تمرکزم روی تیم است و بعد از فصل در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

او در مورد اينكه افتخارى اعلام كرده با ابراهيمى براى فصل بعد توافق كرده گفت :هنوز توافقى نشده اما حتماً موضوعی بوده که این حرف‌ها مطرح شده است. بعد از بازی ذوب‌آهن که ان‌شاءالله به خیر و خوشی بگذرد در مورد این پیشنهاد صحبت می‌کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات ابراهیمی پس از قهرمانی استقلال در جام حذفی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • صحبت‌های گزارشگر تلویزیون درباره اسرائیل وسط بازی فوتبال
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • اهمیت فرهنگ‌سازی در کاهش آسیب‌های زیست‌محیطی
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس