Web Analytics Made Easy - Statcounter

یان اوبلاک موفق شد هشتادمین کلین شیت باشگاهی خود در سه فصل اخیر را جشن بگیرد.

طرفداری - در جریان برد 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل آرسنال در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، یان اوبلاک موفق شد بار دیگر کلین شیت کند.

اتلتیکو مادرید با ثبت این نتیجه طی 12 دیدار اخیر خانگی اش در تمامی رقابت ها موفق به کلین شیت شده و آمار تحسین برانگیزی به ثبت رسانیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها از ماه ژانویه در خانه گلی دریافت نکرده اند و بدین ترتیب 32مین کلین شیت خود در تمامی رقابت های فصل جاری طی 55 بازی به ثبت رسانیده اند و در میان تمامی باشگاه های حاضر در پنج لیگ معتبر اروپایی بهترین عملکرد را داشته اند. رکورد یان اوبلاک نیز به 1007 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه در بازی های خانگی رسید.

دروازه بانان رکورددار کلین شیت در سه فصل اخیر در میان پنج لیگ معتبر اروپایی (تمامی رقابت ها) نام دروازه بان تعداد کلین شیت یان اوبلاک (اتلتیکو مادرید) 80 جانلوییجی بوفون (یوونتوس) 60 داوید دخیا (منچستریونایتد) 56 پپه رینا (ناپولی) 53 مانوئل نویر (بایرن مونیخ) 51

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دره جنی، منطقه‌ای رمزآلود در شرق ایران

ال جنی دره‌ای زیبا، وهم‌ناک و پر از شگفتی که یکی از جاذبه‌های طبیعی مهم ایران به شمار می‌آید و به گفته بومیان، محل زندگی جن‌ها و ارواح است. در این مقصد مرموز و جذاب می‌توانید به تماشای طبیعت بی‌نظیر یا تمدنی باستانی بنشینید و تجربه‌ای متفاوت در دل کویر به دست بیاورید.

به گزارش کجارو، دره کال جنی در ۳۲ کیلومتری شمال شهر طبس، در اطراف روستای ازمیغان و در امتداد خروجی قناتی در نزدیکی آن قرار دارد. جالب است بدانید که شهر طبس در گذشته بخشی از استان یزد بود؛ اما در تقسیم‌بندی‌های جدید در استان خراسان جنوبی قرار گرفت.

نام رمزآلود دره کال جنی از دو بخش «کال» و «جنی» تشکیل شده است. کال به‌معنای دره یا مسیر ایجاد شده به‌وسیله سیلاب‌ها و جریان آب است. به گفته بومیان این منطقه این دره در گذشته بسیار ترسناک و محل زندگی ارواح و جنیان بوده؛ به همین دلیل بخش دوم به نام این دره اضافه شده است. شکل و ساختار دره به‌گونه‌ای است که وزش باد (به‌ویژه در هنگام شب که شدت بیشتری می‌گیرد) و عبور آن از میان شکاف‌های دره، باعث به وجود آمدن صدا‌های عجیب و غریبی می‌شود. اهالی این منطقه در گذشته در واقع صدای وزش باد را در میان سنگ‌ها می‌شنیدند؛ صدا‌هایی عجیب و غریب و رعب‌انگیز که آن‌ها را از حضور جن‌ها در این دره مطمئن می‌کرد.

دره جنیان به‌شکل حرف V انگلیسی است. این دره که از معروف‌ترین دره‌های ایران به شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) دره جنی، منطقه‌ای رمزآلود در شرق ایران
  • استولتنبرگ: آمریکا و متحدان اروپایی فقط وعده کمک به اوکراین داده‌اند
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • کدام کشورها بیشترین حاجی را دارند؟
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!