Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دبير کل حزب مجلس وحدت مسلمين پاکستان گفت:داعش را که مسئوليت عمليات‌هاي تروريستي کويته مرکز ايالت بلوچستان را پذيرفته آمريکا وارد پاکستان کرده اما حاکمان توجهي به اين موضوع ندارند.

به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، علامه «راجا‌ ناصر عباس‌ جعفري» دبير کل حزب مجلس وحدت مسلمين پاکستان گفت: داعش مسئوليت کشتار هزاره‌ها در کويته مرکز ايالت بلوچستان را پذيرفته اما حاکمان توجهي به اين موضوع ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: از 2 ماه گذشته هزاره‌ها ترور مي‌شوند اما دولت هيچ اقدامي براي تأمين امنيت آن‌ها انجام نداده است.
جعفري تأکيد کرد: ادامه کشتار در کويته مردم را مجبور به مهاجرت کرده و اين نشانه ناکامي دولت در تأمين امنيت است.
دبير کل حزب مجلس وحدت مسلمين از فرمانده ارتش درخواست کرد خودش از کويته بازديد و مرهمي بر دل مردم مظلوم اين شهر باشد.
وي افزود: رئيس دادگاه عالي پاکستان بايد در زمينه کشتار مردم هزاره در کويته واکنش نشان دهد و در اين زمينه وارد عمل شود.
جعفري ادامه داد: داعش را آمريکا وارد پاکستان کرد زيرا خواهان امنيت در اين کشور نيست.
وي افزود: اعضاي حزب مجلس وحدت مسلمين در روز 4 مي اعتصاب سراسري برگزار خواهند کرد و روز 13 مي با برگزاري تظاهرات شعارهاي ضد آمريکايي سر مي‌دهند.
جعفري تأکيد کرد: حاکمان توجهي به کشتار مردم هزاره و عمليات‌هاي تروريستي در کويته ندارند اگر به اين موضوع رسيدگي مي‌کردند اوضاع تا اين حد وخيم نمي‌شد.
وي افزود: تا کنون هيچ يک از قاتلان مردم هزاره در کويته مجازات نشده‌اند.
دبيرکل‌حزب‌مجلس وحدت مسلمين اظهار داشت: آغاز ترورها و نا‌امني در منطقه ديره اسماعيل خان عمدي است.
جعفري ادامه داد: حزب مجلس وحدت مسلمين در ائتلاف مذهبي مجلس متحده عمل شرکت نمي‌کند.
راجا‌ناصرعباس‌جعفري گفت: نقش خود را در انتخابات آينده پاکستان ايفا مي‌کنيم و از احزاب سياسي ميانه‌رو حمايت خواهيم کرد.
وي افزود: انتخابات در پاکستان بايد به موقع و شفاف برگزار شود و نظام انتخاباتي نياز به اصلاح دارد.
/انتهاي پيام/
منبع: فارس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود

امام جمعه داران گفت: رفتار و اعمال شیعیان باید موجب تقویت مذهب و دین شود تا خرسندی اهل بیت (ع) را به وجود آورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی شامگاه _جمعه، چهاردهم اردیبهشت_ در اجتماع عزاداران سالروز شهادت امام صادق (ع) در محل آستان مقدس امامزاده احمد (ع) تیران اظهار کرد: رفتار و اعمال شیعیان باید موجب تقویت مذهب و دین شود تا خرسندی اهل بیت (ع) را به وجود آورد.

وی افزود: دوستی و محبت به خاندان عصمت و طهارت با رفتار روشن می‌شود که امام صادق (ع) نیز در روایتی شیعیان را به زینت اهل بیت (ع) بودن توصیه کرده است.

امام جمعه داران با بیان اینکه شیعیان باید از رفتار غلط دوری کنند، تصریح کرد: بعضی از سنت‌ها و رفتارهای غلط شایع در بین شیعیان چالش‌ساز بوده و برای جامعه شیعی آسیب محسوب می‌شود.

ابطحی قمه‌زنی و مداحی‌های غیر عرفی را نمونه‌ای از این آسیب‌ها بیان کرد و اذعان داشت: دشمن از این رفتارهای غلط و سنت‌های نادرست به نفع تبلیغات رسانه‌ای خود استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: رفتارهای حاشیه‌ساز علاوه بر اینکه مایه نگرانی و ناراحتی اهل بیت (ع) است، به جامعه شیعی نیز آسیب می‌زند.

امام جمعه داران با بیان اینکه امام صادق (ع) به شاگردان خود افتخار می‌کرد، تصریح کرد: آن حضرت در پاسخگویی شاگردانش به سوالات مخاطبان با افتخار و خرسندی نگاه کرد و ابراز خوشحالی داشت.

ابطحی ادامه داد: رفتار و عمل نیکو شیعیان مایه خرسندی اهل بیت (ع) خواهد بود پس باید بر این رفتار پیش رفته و خوشحالی به وجود آوریم.

وی به دلسوزی اهل بیت (ع) نسبت به شیعیان اشاره کرد و یادآور شد: آن‌ها برای هدایت بشر و سلامتی دنیا و آخرت ما دعا می‌کنند و باید قدرشناسی عملی باشیم.

امام جمعه داران با اشاره به اینکه همه نسبت به اعمال خود حسابرسی کنیم، گفت: عاقبت رفتار انسان برای خودش خواهد بود و نباید نسبت به سعادتمندی خود بی‌تفاوت باشیم.

کد خبر 750401

دیگر خبرها

  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • تفاوت بوته با درخت
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • دانشجویان نشان دادند که نسبت به آنچه در جهان می گذرد، بی‌تفاوت نیستند
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود