Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@20:49:38 GMT

چشم آذر باران عشق درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۶۹۰۱

چشم آذر باران عشق درگذشت

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ این خبر را یکی از کارکنان بخش «ICU» بیمارستان شهید باهنر تهران تایید کرد.

وی اظهار کرد: ناصر چشم آذر،صبح امروز به دلیل وخامت حال جسمی با آمبولانس به بخش اورژانس این بیمارستان منتقل شد.حاد بودن مشکلات جسمی چشم آذر، سبب شد ما نتوانیم کار درمانی زیادی برای ایشان انجام بدهیم اگرچه همه اقدامات لازم با دقت توسط تیم پزشکی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی، دلیل اصلی درگذشت چشم آذر را سکته قلبی بیان کرد و افزود: علت مرگ ایشان به احتمال فراوان سکته قلبی و در ادامه مشکلات متعدد و جراحی های قبلی ایشان بوده است.

به گزارش ایرنا، ناصر چشم‌آذر متولد ۱۳۲۹ در اردبیل، 22 موسیقی فیلم ساخت که در همین راستا توانست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن دوازدهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم های «بلندی های صفر» و «چشم شیطان» و سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن بیستمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم «قارچ سمی» را از آن خود کند.

وی در سال 1382 برای ساخت موسیقی فیلم «خواهران غریب» جایزه بهترین موسیقی فیلم جشنواره فیلم مالزی ار کسب کرد.

«باران عشق»، «طلوع عشق»،«باران شادی»،«شب های تهران» و شکوفه های تهران از جمله مجموعه های موسیقی بی کلام چشم آذر بودند که در این میان باران عشق مهم ترین ساخته اوست که بخش زیادی از شهرت او به این اثر برمی گردد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایت زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر از ساخت موسیقی متن فیلم «ای ایران»

ناصر چشم‌آذر در نیمه اردیبهشت سال ۱۳۹۷ به‌شکلی ناگهانی چشم از جهان فروبست؛ او یکی از پایه‌های استوار موسیقی پاپ و همینطور موسیقی فیلم در ایران بود و توانست با هوش و ذوق سرشارش آثار ماندگار زیادی از خود بر جای بگذارد. او عاشق ایران بود و این تعهد و تعلق به خاک کشورش را هم در زندگی و هم در آثارش به عینه رواج می‌داد و از ارائه تصویری مصفا و پاک از ایران لکنت نداشت.   در این مصاحبه که ما بخشی از آن را برای شما انتخاب کرده‌ایم، ناصر چشم‌آذر با بیان خاطرات جالبی از حضورش در پروسه ساخت موسیقی‌متن فیلم سینمایی «ای ایران»، تصویر واضحی از علاقه و عشق خود به میهن را برای ما بازگو می‌کند که در کمتر هنرمندی در این روزگار حتی رد کم‌رنگی از آن وجود دارد!   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد
  • (ویدئو) روایت زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر از ساخت موسیقی متن فیلم «ای ایران»
  • وزیر فرهنگ درگذشت یکی از بزرگان موسیقی کشور را تسلیت گفت
  • سینه‌ این هنرمند لبریز از اشعار و عرفان بود
  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • درگذشت یک هنرمند موسیقی مقامی/ سالاری: «عیسی قلی پور» بازمانده موسیقی خراسان شمالی بود
  • مرحوم قلی‌پور کیمیای فرهنگ و هنر ایران اسلامی بود
  • درگذشت یک هنرمند موسیقی مقامی/سالاری: «عیسی قلی پور» بازمانده موسیقی خراسان شمالی بود