Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@08:05:06 GMT

زمان ورود یک جفت شیر با نژاد ایرانی فعلا مشخص نیست

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۷۹۲۹

زمان ورود یک جفت شیر با نژاد ایرانی فعلا مشخص نیست

رکنا: ورود شیرهای نژاد ایرانی با کشور با تاخیر همراه شد.

دامپزشک باغ وحش تهران و پردیسان از به تاخیر افتادن ورود یک جفت شیر ایرانی از انگلستان و ایرلند به کشور خبر داد.

ورود شیرهای ایرانی به بعداز ماه مبارک رمضان موکول شدایمان معماریان دامپزشک باغ وحش و پارک پردیسان  در رابطه با زمان ورود شیر ایرانی به کشور اظهار کرد: باغ وحش تهران در حال مذاکره با دو کشور(انگلیس و ایرلند) صادر کننده شیر ایرانی است تا تمام کارهای ورود این دو شیر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از زمان ورود این شیرها به ایران خبر داد و افزود: زمان ورود یک جفت شیر با نژاد ایرانی فعلا مشخص نیست و با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان نیز در پیش است، ورود این گونه به بعد از ماه مبارک رمضان موکول می‌شود.

معماریان با اشاره به زایمان گوزن سفید در باغ وحش تهران گفت: گوزن سفید ایرانی که در باغ وحش تهران باردار بود نیز زایمان کرد و توله این گونه در صحت و سلامت به دنیا آمد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران سلامت باغ وحش شیر انگلستان ایرانی دنیا شیر ایرانی عکس ایران فیلم شوم جدایی دختر پلیس مرد دستگیری دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد