Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران با اشاره بر تهدیدات نظامی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران بر تقویت اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و حمایت از کالا و کارگر ایرانی تأکید کردند. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی عبادی جمعه این هفته با اشاره به گرامیداشت روز کارگر اظهار داشت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های لازم توسط فرمانداری و نمایندگان مجلس شهرک‌های صنعتی شهرستان دماوند فعال‌تر شوند تا از کالا و کارگر ایرانی حمایت و مردم نیز بیشتر از سال‌های گذشته از کالای ایرانی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی آئینه‌ورزان با وجود ظرفیت‌های لازم متأسفانه نیمه فعال است ادامه داد: با فعال کردن این شهرک صنعتی می‌توان به اشتغال جوانان شهرستان کمک کرد، زیرا مسئله اشتغال دارای اهمیت بسیار بالایی است و به ازدواج، اعتیاد، طلاق وغیره مربوط است که باید میزان بیکاری را در شهرستان کاهش داده و زمینه اشتغال را فراهم کرد.

امام جمعه شهرستان دماوند تصریح کرد: این شهرک صنعتی دارای 70 واحد صنعتی است که در حال حاضر 40 واحد آن فعال است و پیش‌بینی شده است که اگر مشکلات راه، آب، برق، روشنایی و امنیت آن برطرف شود حدود پنج هزار نفر در آینده مشغول به کار می‌شوند که این بسیار ارزشمند است.

فتاح دماوندی با اشاره به اینکه امروز بزرگ‌ترین عبادت مسئولان خدمت به مردم است افزود: یکی از مهم‌ترین راه‌های مبارزه با مستکبران عالم و آمریکای عهدشکن و شیطان‌صفت تقویت اقتصاد مملکت، عمل به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و حمایت از کالا و کارگر ایرانی است.

وی با اشاره به سخنان ترامپ نسبت به تصمیم‌گیری در مورد برجام بیان کرد: غربی‌ها می‌خواهند به ما القا کنند که خروج آمریکا از برجام و ورود ایران به مذاکرات ناشی از توان موشکی و منطقه‌ای ایران است، اما آن‌ها بدانند که ما هیچ‌گونه ترسی از آن‌ها نداریم و مسئولان ما نیز گفته‌اند که ما هم گزینه‌هایی روی میز داریم.

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه خروج از معاهده NPT اجازه ورود بازرسان به مراکز هسته‌ای را نمی‌دهد و این یکی از گزینه‌های ما است گفت: خروج آمریکا از برجام بار دیگر ذات پلید و عهدشکن امریکا را بر همگان روشن می‌کند و سبب تقویت اقتصاد مقاومتی و کاهش وابستگی به بیگانگان می‌شود.

بهبود کمی و کیفی کالاهای ایرانی ضروری است

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار در خطبه‌های نماز عبادی- سیاسی این هفته شهریار با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین(ع) مبنی بر اینکه تمام خیر دنیا در سه چیز جمع شده که در نگاه، سکوت و صحبت و کلام است اظهار داشت: هر نگاه کردنی که عبرتی در آن نباشد نگاه بی‌خیر است، چرا که چشمی که خداوند داده برای بهترین‌هاست.

وی بیان کرد: دین اسلام دین تلاش و کوشش است و سکوتی که انسان می‌کند اگر تدبیری در آن نباشد بیهوده است، هر کلامی که در آن خداوند نباشند کلام نیست و باید هر حرفی که زده می‌شود برای خداوند باشد.

امام جمعه شهریار با اشاره به نقشه دشمنان افزود: امروز کشورهای استعمارگر در حال آسیب زدن به جوامع انسانی هستند، دشمنان 40 سال است در حال دشمنی و حیله‌گری هستند، در حالی که ایران  همیشه مقتدر است و اجازه نمی‌دهد که ذره‌ای مشکل برای کشور ایجاد شود.

سالمی ضمن اشاره به ضرورت حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: افزایش و بهبود کمی و کیفی تولید نیز امری است که بیش از گذشته باید مسئولان، تولیدکنندگان و متولیان به آن توجه کنند، امروز همه ما باید بصیرت داشته باشیم.

وی با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش‌رو گفت: در هفته هلال احمر قرار داریم، همواره این مجموعه در ایام‌ و اتفاق‌های مختلف داوطلبانه حاضر بوده که این هفته را به این عزیزان تبریک می‌گوییم، مناسبت بعدی نیز دهه تکریم مساجد است که باید مورد توجه قرار گیرد.

تمام دعواهای دشمن بر سر عقیده و فرهنگ کشور ماست

حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک میلاد باسعادت امام زمان(عج) اظهار داشت: نیروهای اطلاعاتی ما در طول تاریخ همواره خوش درخشیدند، پایبند به اصول و ارزش‌ها و رهنمودهای ولایت بودند و جابجایی دولت‌ها چیزی بر غیرت نیروهای مجاهد و انقلابی تأثیر نگذاشت.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: این عزیزان فقط باید یک خط داشته باشند و آن خط انقلاب است و نباید هیچ وابستگی به جناح و گروهی داشته باشند.

امام جمعه شهرستان قرچک سپس با تبریک به مناسبت روز معلم وگرامیداشت استاد شهید مطهری افزود: عالم با ایمان عامل است، اگر عالم عامل معلم باشد، انسان می‌سازد و فرق عالم و معلم در این است که عالم دلش آباد است ولی معلم دل‌ها را آباد می‌کند.

اسماعیلی تصریح کرد: شهید مطهری تغییردهنده افکار از مسیر انحرافی و غیر توحیدی به مسیر الهی بود، امروز به تفکر آن شهید بیش از هر زمانی نیاز داریم، چون امروز زمان گرایش به اندیشه اسلامی و گریز از تمدن پوچ غربی است، امروز علل گرایش به تمدن اسلامی باید تقویت شود.

وی با تأکید بر لزوم شناخت نقشه دشمن درجنگ فرهنگی ادامه داد: تمام دعواها با دشمن سر عقیده و فرهنگ ما است، لذا بی‌تفاوتی فرهنگی و عقیدتی در مدارس بزرگ‌ترین ظلم محسوب می‌شود، از این‌رو باید در مدارس علاوه بر اهتمام امور درسی و آموزشی، با برنامه‌ریزی صحیح ، فرصت پرداختن به امور عقیدتی و انقلابی نیز برای نسل نوجوان و جوان انقلابی فراهم شود.

امام جمعه شهرستان قرچک تصریح کرد: امروز حجت برای همه تمام است، روحانیت، مدیران مدارس، معلمان و مربیان ما باید خط مقدم جبهه فرهنگی را پر کنند.

اسماعیلی با اشاره به رجزخوانی دوباره دشمن گفت: تهدیدات نظامی دشمن لاف‌زنی بیش نیست، دوران بزن و در رو تمام شده است ولی جبهه دشمن از ما دور نیست، در جبهه فرهنگی به ما حمله شده است و حساب شده هم حمله شده است.

امام جمعه قرچک با اشاره به اظهارات بی‌اساس نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: دشمن اسلام امروز دیوانه‌وار، به دور از علم و آگاهی و سیاست رایج بین‌المللی، مست لایعقل شده و خود را به آب و آتش می‌زند و از موجودیت خود وحشت دارد، آن‌ها تنها رسوایی برای خود و حامیان خود درست می‌کنند، و چه ذلت‌بار است که مسئولان یک کشور اسلامی با پول بیت‌المال مسلمانان دربست نوکر و غلام منفور‌ترین آدم‌های دنیا باشند.

دشمن با ترویج بدحجابی و ولنگاری‌های اخلاقی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به اینکه روز میلاد امام زمان(عج) به عنوان روز سربازان گمنام نام‌گذاری شده اظهار داشت: باید از فضای معنوی نیمه شعبان بهتر استفاده کرد که در این زمینه رسانه ملی باید فعال‌تر باشد.

وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش‌ها و خدمات سربازان گمنان امام عصر در مجموعه اطلاعات بیان کرد: امروز خدمت‌گزاران در اطلاعات رسالت خطیری را بر دوش دارند که شناسایی مجرمان، باندهای موادمخدر و مبارزه با عناصر ضدانقلاب، فتنه‌گر و منحرف از جمله رسالت آنان است.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: هرگونه جناح بازی در وزارت اطلاعات گناه است، در این وزارت فقط یک جناح وجود دارد و آن جناح انقلاب است، فردی که می‌خواهد امانت‌دار نظام باشد باید صلاحیت داشته باشد، دستگاه‌ها موظف به عمل بر اساس نظر وزارت اطلاعات هستند.

محمودی با اشاره به حضور برخی افراد نالایق در پست‌های مدیریتی تصریح کرد: حضور برخی از افراد نالایق در پست‌های مدیریتی آسیب‌رسان است، امروز نیز چوب ندانم‌کاری برخی جناح بازی‌ها را می‌خوریم که در همین زمینه از نیروهای اطلاعات انتظار داریم بدون تعارف هر فرد و گروهی را که به فکر ضربه به نظام و انقلاب است را شناسایی کنند و با آنها برخورد کنند.

وی همچنین با تبریک روز معلم و روز کارگر گفت: مسئولان جهت خدمت به کارگران تلاش کنند، چرا که امروز بیکاری مردم را رنج می‌دهد همچنین نظام اسلامی و مسئولان باید به قشر معلم توجه بیشتری داشته باشد تا با اطمینان بیشتر به وظیفه خود عمل کنند و فرزندان را با دین و اخلاق شایسته آشنا کنند.

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: دشمن با ترویج بدحجابی و ولنگاری‌های اخلاقی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، هر شهروندی که در این رابطه کوتاهی کند خائن به دین و انقلاب است و اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با مفاسد و ناهنجاری‌ها قرار دارد و کسی حق ندارد به بهانه یک فیلم خدمات این نیرو را نادیده بگیرد.

محمودی همچنین با اشاره به مواضع ترامپ در زمینه خروج از برجام اظهار داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری چنین مواضعی حقانیت جمهوری اسلامی در زمینه عدم اعتماد به آمریکایی‌ها را نشان می‌دهد، امروز جبهه مقاومت پشت مرزهای اسرائیل آماده فرمان است و اگر آمریکا و آل صعود فکر می‌کنند می‌توانند اسرائیل را نجات دهند سخت در اشتباه هستند.

انتهای پیام/ش

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۸۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، سی و هفتمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در دادگستری استان و دومین نشست این ستاد در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضا برگزار شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های دستگاه قضائی در حمایت از امر تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های صورت گرفته در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مشخص شده است که بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و … قابل شناسایی است و امکان برنامه‌ریزی برای رفع آن وجود دارد.

وی افزود: چنانچه فردی سرمایه‌گذار به علت وجود موانع در سرمایه‌گذاری یا تولید، متحمل ضرر و زیان شود این موضوع بازتاب نامناسبی خواهد داشت و مانع از ورود افراد دیگری در عرصه تولید و اقتصاد خواهد شد و تلاش اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری اصفهان از این پس این موضوع را به طور مستمر در دستور کار خود خواهند داشت.

رئیس دستگاه قضائی استان اصفهان در ادامه از رسیدگی به مشکلات عرصه تولید و اقتصاد در این ستاد به صورت مسأله‌محور خبر داد و تصریح کرد: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعالین اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی انجام می‌پذیرفت اما مصوبه جدید اعضای ستاد بدین نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به صورت ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چندین واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

کد خبر 6090970

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان