Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@05:07:47 GMT

«مشیرالحق عابدی» فرماندار قاینات شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۶۹۲۸۰

«مشیرالحق عابدی» فرماندار قاینات شد

خبرگزاری شبستان: طی حکمی ازسوی وزير کشور «مشيرالحق عابدي» به عنوان فرماندار شهرستان قاينات منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، در اين حکم اظهار اميدواري شده است: وي بتواند با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظايف مصوب، در راستاي تحقق اهداف و آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و سياست هاي دولت تدبير و اميد و پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي، حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این گزارش حاکیست؛ در جلسه شورای اداري شهرستان قاينات که با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان حنوبي برگزار شد، مشيرالحق عابدي به عنوان فرماندار جديد شهرستان قاينات معرفي و از خدمات کهن ترابي فرماندار پيشين اين شهرستان، تقدير بعمل آمد.

 

برپایه این گزارش، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداري، مديرکل پدافند غيرعامل، مديرکل امور اداري و مالي استانداري، شهردار خضري دشت بياض و شهردار شوسف از جمله سوابق خدمتي و مديريتي مشيرالحق عابدي است.

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران مجلس روز ملی خلیج فارس جشن نیمه شعبان نیمه شعبان ۱۰ اردیبهشت مسجد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مقام معظم رهبری مشیرالحق عابدی فرماندار قاین قائنات تودیع و معارفه فرماندار قائنات کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۶۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان

دریافت 46 MB کد خبر 6087918

دیگر خبرها

  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته