Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛حکیم ایگدری دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: هفته نهم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره کشور با شرکت ۴۱ چابک‌سوار در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات هفته نهم کورس بهاره، ۴۱ رأس اسب در ۶ دور یک‌هزار و یک‌هزار و ۶۰۰ متری با هم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایگدری تأکید کرد: در پایان این هفته، در دور نخست آرمین آق آتابای با اسب میراث بصیر اول، در دور سوم کمال دالیجه عطا با اسب ریو سانگ، آق اویلی بشگرد با اسب شسلی‌وا در دور چهارم و بنیامین جرجانی در دور‌های پنجم و ششم با اسب‌های ریو گالکسی و دومنیک عنوان‌های نخست را کسب کردند و دوردوم این هفته لغو شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان با بیان اینکه در رقابت‌های امروز سوارکاران با اسب‌هایی از نژاد‌های ترکمن، دوخون و تروبرد با هم رقابت کردند، گفت: به مربیان، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر در این هفته بیش از ۶۵۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جایزه نقدی اهدا شد.

وی تأکید کرد: هفته دهم کورس بهاره فردا در گنبدکاووس برگزار و در فصل‌های بهار، تابستان، پائیز در شهر‌های آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس کورس‌های سوارکاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/پ

برکزاری مسابقات کورس اسب دوانی در گلستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سوارکاری وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی

رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رشته مینی‌گلف در سال‌های اخیر در خراسان جنوبی رونق گرفته و شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در این رشته ورزشی بوده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رضا محمودی‌زاوه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات مینی‌گلف قهرمانی کشور با حضور 170 مینی گلف‌باز زن و مرد از 24 استان کشور از تاریخ 4 تا 7 اردیبهشت 1403 در شهر اصفهان برگزار شد. 

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در رده سنی بالای 18 سال برگزار شده بود افزود: مینی گلفرهای سراسر کشور به مدت 4 روز در سایت مینی گلف هجده میدان ادونچر ملک شهر اصفهان و مطابق با قوانین فدراسیون جهانی مینی گلف با یکدیگر به رقابت پرداختند. 

رئیس هیئت‌گلف خراسان جنوبی تصریح کرد: کادر فنی و اجرایی برگزاری این مسابقات 30 نفر از متخصص‌ترین و باتجربه‌ترین اعضای انجمن مینی گلف جمهوری اسلامی ایران بودند و فدراسیون گلف نیز بر حسن اجرای فنی این رقابت‌ها نظارت داشت. 

ابوالحسنی رتبه اول رقابت‌های گلف در بخش انفرادی

محمودی‌ اظهار داشت: در پایان این رقابت‌ها، در بخش انفرادی آقایان محمدامین ابوالحسنی از خراسان جنوبی موفق به کسب رتبه اول و در بخش تیمی، تیم‌های آقایان و بانوان خراسان جنوبی به مقام سوم دست یافتند. 

وی یادآور شد: تیم خراسان جنوبی در این مسابقات متشکل از خانم‌ها حمیده محمدی، فاطمه کارگر، تکتم بهروش و سارا کیوانمهر و در بخش آقایان حامد برزگانی، جواد خیرآبادی، محمدامین ابوالحسنی و محسن تقوی در این رقابت‌ها حضور داشتند. 

 رونق رشته مینی گلف استان در سال‌های اخیر 

رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رشته مینی گلف در سال‌های اخیر در خراسان جنوبی رونق گرفته و شاهد رشد و پیشرفت چشمگیری در این رشته ورزشی بوده‌ایم، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات مختلفی از جمله لیگ مینی گلف، جام رمضان و مسابقات مناسبتی، برگزاری دوره‌های آموزشی، اعزام تیم‌ها به مسابقات مختلف در موفقیت ورزشکاران استان نقش بسزایی داشته است. 

وی یادآور شد بدون شک، کسب این جایگاه در مسابقات کشوری، انگیزه‌ای مضاعف برای اهالی این استان خواهد بود تا با جدیت بیشتری به این رشته ورزشی جذاب بپردازند و شاهد افتخارآفرینی‌های بیشتر در آینده باشیم.

انتهای پیام/257/

دیگر خبرها

  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد