Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:دانشکده «کونترا کوستا» واقع در کالیفرنیا میزبان برنامه آشنایی جوانان با ماه مبارک رمضان بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «aboutislam»،انجمن دانشجویان مسلمان دانشکده «کونترا کوستا» واقع در کالیفرنیا در آستانه ماه مبارک رمضان،برنامه ای را برای تاکید بر لزوم مقابله با گرسنگی و ناامنی غذایی در جهان،برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ریاح العماری»،رئیس انجمن دانشجویان مسلمانان در این باره گفت:درآمدهای حاصل از این برنامه به امداد اسلامی آمریکا یعنی سازمانی تعلق می گیرد که غذا و دیگر مایحتاج را برای قشرهای کم درآمد و خیریه هایی که به بی خانمان ها در سوریه کمک می کنند،اهدا می کند.

علاوه بر انجام ماموریت ایجاد احساس میان دانشجویان مسلمان و غیر مسلمان،این برنامه شامل یک شام سنتی از کشورهای مسلمان مدیترانه و سخنرانی امام «حمزه مهتر» بود.

امام مهتر درباره فواید فیزیکی،روانی و معنوی روزه داری در ماه مبارک رمضان صحبت کرد.

«نور ایاد» از اعضای انجمن دانشجویان مسلمان دانشکده «کونترا کوستا» در یاین باره گفت:همه آنچه ما می خواهیم برقراری یک گفتگو و آموزش مطالب جدید درباره اسلام ،مسلمانان و رمضان به افراد علاقه مند است.

ایاد افزود:یکی از بخش های مورد علاقه من در این برنامه،برقراری ارتباط با جوانان و آشنا کردن آنها با ماه مبارک رمضان است.

بر اساس گزارش مرکز تحقیقاتی «پیو» در سال 2015 میلادی،مسلمانان حدود یک درصد از کل جمعیت کالیفرنیا را تشکیل می دهند.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران نیمه شعبان برجام مجلس جشن نیمه شعبان مسجد نمایشگاه کتاب روز ملی خلیج فارس سبک زندگی اسلامی دولت رمضان مسلمانان آمریکا اسلام کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • جزئیات مسلمان شدن ژوزه مورایس سرمربی سپاهان اعلام شد
  • ماجرای مسلمان شدن ژوزه مورایس چه بود؟
  • کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم
  • تظاهرات‌های دانشجویی ضداسرائیلی به دانشگاه‌های کانادا رسید
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند