Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار فردوس گفت: طرح جداسازی آب شرب از فضای سبز شهر فردوس تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در حال حاضر ۹۷ درصد فضای سبز از آب غیر شرب آبیاری می‌شود. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فردوس، حمید حلاج‌مقدم در جشن بزرگی که به مناسبت هفته شهر و شهروند و گرامیداشت روز شوراها در پارک دلگشای این شهر برگزارشد اظهار داشت: در 4 سال گذشته 55 هزار اصله نهال در کمربند سبز فردوس و سطح شهر غرس شده و با تحقیقات و کارشناسی انجام شده، گونه‌های مقاوم و ثمرده گیاهان دارویی در برابر کم آبی و مناسب با شرایط آب و هوایی فردوس شناسایی و در سطح پارکها و فضاهای سبز کاشته شده که به مرحله بازدهی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آسفالت یک میلیون مترمربع از معابر شهر فردوس

وی آسفالت یک میلیون مترمربع از معابر فرسوده سطح شهر، جذب 5 هزار تن قیر، اجرای 4 و نیم کیلومتر کانال سرپوشیده جمع‌آوری آبهای سطحی شهر با اعتبار یک میلیارد تومان و شفاف سازی عملکرد مالی شهرداری را از جمله اقدامات مهم شهرداری در 4 سال گذشته برشمرد و بیان کرد: شهرداری الکترونیک را در تمام حوزه‌های شهرداری پیاده کردیم و در راستای شفاف‌سازی درآمدها و هزینه‌های شهرداری هر 6 ماه عملکرد مالی شهرداری در جراید چاپ می‌شود.

کسب رتبه برتر استان توسط شهرداری فردوس در چند سال متوالی

حلاج مقدم از کسب مقام‌های  برتر استانی شهرداری فردوس در چند سال متوالی در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: سال گذشته از میان 400 شاخص شهری با کسب امتیاز بالا در استان مقام برتر را به دست آوردیم و در بخش حمل و نقل و ترافیک و کاهش تصادفات از طرف فرماندهی انتظامی استان به عنوان شهرداری برگزیده معرفی شدیم.

وی کسب رتبه برتر در سال 95 در بخش توسعه فضای سبزشهری و پدافند غیر عامل و در سال 94 در حوزه توسعه و عمران شهری در استان را از دیگرموفقیت‌های شهرداری فردوس برشمرد که با همکاری خوب مردم و همدلی اعضای شورای شهر میسر شده است.

شهردار فردوس خاطرنشان کرد: طرح تفکیک پسماندهای خشک قابل بازیافت از مبداء از سال گذشته شروع شده و مردم می‌توانند در راستای سالم سازی محیط زیست زباله خشک خود را به ایستگاه‌های ثابت سطح شهر و یا خودروهای سیار تحویل و متناسب با آن کالا و یا وجه نقد دریافت کنند.

ورودی‌های فردوس ساماندهی می‌شود

وی با اشاره وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر تاکید کرد: طراحی ورودی‌های شهر مراحل پایانی خود را می‌گذراند و با تعریف افق شهر فردوس به عنوان شهر پاک اقداماتی نیز در این راستا انجام شده است.

حلاج مقدم با بیان اینکه شهرداری 230 خدمت از قبل از تولد تا پس از مرگ به شهروندان ارائه می‌دهد افزود: تمام تلاش کسب رضایت نسبی مردم در انجام تکالیف و ارائه خدمات است و مردم نیز با مشارکت در امور شهر از طریق پرداخت عوارض و دادن مشاوره در راستای مدیریت شهری، زمینه خدمات و امکانات بیشتر شهری را فراهم آوردند.

مدیران مشکلات حوزه کاریشان را به شورا منتقل کنند

رئیس شورای شهر فردوس نیز با اشاره به اینکه اعضای شورا در راستای پیگیری و رفع مشکلات مردم 50 دیدار با مسئولان استانی و کشوری داشته‌اند افزود: اعضای شورا با آگاهی کاملی که از مشکلات مختلف مردم تمام تلاششان در راستای کاهش و رفع این مشکلات است که ضروری است مدیران دستگاه‌های اجرایی با انتقال مشکلات حوزه کاری خویش به شورا، در جلسات شرکت کنند تا با هماهنگی و همدلی بتوانیم برای رفع آنها قدم برداریم.

مجید نقره‌دانی از مدیران اجرایی شهرستان خواست در این خصوص تحرک بیشتری داشته و ریسک پذیرباشند و با انتقاد از کسانی که از راه دور برای دردهای این شهر نسخه می پیچند، خواست از نزدیک مشکلات را لمس و وارد گود شوند.

وی تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر فردوس براساس عهد و پیمانی که با مردم بسته حرکت می‌کند و لازم است همه مسئولان ما را به دور از هر گونه حاشیه‌سازی حمایت کنند.

اجرای نمایش گروه طنز فرهنگی هنری نبوت باغشهر اسلامیه، هنرمندی خوانندگان بومی فردوس و نورافشانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

همچنین 15 دستگاه دوچرخه و یک دستگاه موتورسیکلت به قید قرعه به شهروندانی که عوارض‌های مختلف خود را از ابتدای سال 96 تا پایان هفتم اردیبهشت سالجاری به شهرداری پرداخت کرده بودند، اهداء شد.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرس از فضای کارگری برداشته شود

ایسنا/لرستان دبیر خانه کارگر لرستان گفت: باید استرس از فضای کارگری برداشته شود.

محمدحسن موسیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با وجود تمام مشکلات و مسائل معیشتی، کارگران پایبند به نظام هستند و در همه مقاطع مختلف حساس کشور ‌حضور داشته و نقش‌آفرینی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه باید استرس از فضای کارگری برداشته شود، افزود: رفع مشکلات کارگری نباید محدود به هفته کارگر شود و مسؤولان باید در طول سال به رفع تدریجی این مشکلات بپردازند.

موسیوند با بیان اینکه این قشر در کشور ۱۴ هزار شهید و در لرستان ۲۰۴ شهید را تقدیم نظام کرده‌اند، اظهار کرد: در کشور برای افزایش حقوق انتظار داشتیم که مطابق ماده ۴۱ قانون کار و ماده ۹۶ افزایش انجام شود، اما با توجه به شرایط موجود این امر محقق نشد.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود کمک شود واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل لرستان احیا و از سرمایه‌گذاران دعوت شود.

دبیر خانه کارگر لرستان با بیان اینکه حدود ۴۰ شورای اسلامی کار در استان داریم، گفت: امنیت شغلی، بهبود شرایط اقتصادی و همخوانی داشتن میزان حقوق و دستمزد کارگران با تورم، مهمترین مطالبات جامعه کارگری‌اند.

موسیوند افزود: هرگونه حمایت صنفی، معیشتی، مهارت‌آموزی و ... از کارگران شود، قطعاً موجب توانمند شدن آنها خواهد شد و با خاطری ایمن و با انگیزه دوچندان به کار و تولید مشغول خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • ۶۳۰ هزار مترمکعب رواناب در نهرین کنترل شد
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود