Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@00:22:14 GMT

احداث کلینیک درمانی جدید در قرچک

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۸۴۷۱

احداث کلینیک درمانی جدید در قرچک

به گزارش پارس نیوز، 

بابک عدلی مدیرکل درمان سازمان تأمین اجتماعی استان تهران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی در کل کشور و در مناطق محروم برنامه‌هایی برای ویزیت رایگان بیماران، اقدامات درمانی و اقدامات ارجاعی را در سال جدید دستور کار خود دارد.

مدیرکل درمان سازمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت: در سال جدید در روستای محمدآباد قرچک با ویزیت‌های تخصصی و عمومی و همچنین طرح ارجاع بیماران برای عمل جراحی تخصصی در طی دو روز در روستای محمدآباد انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدلی افزود: طرح ویزیت رایگان در مناطق محروم و کم برخوردار به‌تناوب زمانی در استان تهران انجام می‌شود.

عضو بسیج جامعه پزشکی استان تهران افزود: در اواخر سال گذشته این طرح در چند شهرستان ازجمله قرچک انجام شد و هم‌اکنون هم  در روستای محمدآباد قرچک در حال انجام است.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی مناطق محروم و کم برخوردار از نظر سلامت را که شناسایی می‌کند و گروه‌های تخصصی پزشکی بسیج سازمان تأمین اجتماعی به منطقه‌ی موردنظر اعزام می‌کند و اقدامات درمانی خود را آن منطقه به مردم ارائه می‌دهند.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص درمان بیمه‌گذاران تأمین اجتماعی گفت: متولی درمان در کل کشو، وزارت بهداشت است سازمان تأمین اجتماعی اولین بیمه‌گزار کشور و دومین بیمه ارائه‌دهنده درمان در کل کشور است و متولی درمان در کشور وزارت بهداشت و درمان است.

وی تصریح کرد: در مناطق مختلف کشور از بیمارستان‌های دانشگاهی جهت رفاه حال بیمه‌گزاران خرید خدمت می‌کنیم.

عدلی تأکید کرد: در حال حاضر در شهرستان‌های استان تهران حضور معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی و بخش درمان مستقیم پررنگ است یعنی در شهرهای ورامین، اسلامشهر، شهریار، شهر قدس با 4 بیمارستان فعالیت‌های خودشان را جهت رفاه کارگران به نحو احسنت انجام می‌دهند.

مدیرکل درمان سازمان تأمین اجتماعی استان تهران اظهار داشت: مراکز درمانی سرپایی قرچک و حتی پیشوا که آماده‌ی افتتاح است و پاکدشت و شهرستان‌های اطراف تهران که عملاً درمان مستقیم سازمان حضور پررنگی دارند.
عضو بسیج جامعه پزشکی استان تهران گفت: اگر سازمان تأمین اجتماعی بخواهد در هر شهر و هر محله‌ای درمانگاه و بیمارستان بسازد بر اساس شاخص جمعیتی است و بر همین اساس مراکز درمانی را تعریف می‌کند.
مدیرکل درمان سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: بیمارستان 15 خرداد از بیمارستان‌های موفق است که در استان تهران خدمات جنرال ارائه می‌دهد.

عدلی در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ساختمان و کلینیک در مکان جدید و بر اساس فرمت و طرح مراکز درمانی مجدد ساخته شود کلینیک قدیمی با توجه به فرسودگی ساختمان، امکان افزایش فضای درمانی و حتی بازسازی وجود ندارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: درمان جامعه پزشکی استان تهران عمل جراحی بسیج وزارت بهداشت وزارت بهداشت و درمان بیمارستان مراکز درمانی جامعه شاخص درمان پارس قرچک پارس نیوز کیلینیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج

دکتر شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این آیین گفت: عملیات ساخت این کلینیک با مشارکت بنیادخیریه پورکاشانی از سال ۹۷ با زیر بنای سه هزار متر مربع در چهار طبقه آغاز شد.

وی ادامه داد: بنیاد مذکور ۲ هزارو۷۰۰ میلیارد ریال و دانشگاه علوم پزشکی البرز یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت وتجهیز این مجموعه هزینه کرده اند.

صیادی افزود: این کلینیک درمانی دارای بخش های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد: مرکز درمان اعتیاد بیمارستان امام حسین (ع) امروز نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و بر مردمی سازی سلامت در تمام بخش ها تاکید کرد .

محمد شهر با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کرج قرار دارد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899208

دیگر خبرها

  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد، چه می‌شود؟
  • اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد چه می‌شود؟
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • ضرورت نصب ۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی در صنایع تهران تا ۱۴۰۶
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد