Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@11:00:20 GMT

سوپرایز وحیدامیری برای پرسپولیسی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۷۹۳۳۱

ساعت24-حمیدرضا گرشاسبی به ما گفته بود نسبت به ماندن 5، 6 بازیکنی که قراردادشان به پایان رسیده، خوشبین است و می‌داند که همگی در پرسپولیس ماندنی هستند.

یکی از دلایل اصلی امیدواری گرشاسبی، موضوع قول ویژه وحید امیری به اوست. گویا امیری در گفت‌وگو با گرشاسبی در یکی از جلسات مذاکره قول داده بود طبق آنچه باشگاه می‌خواهد، قبل از هر اقدامی و پیش از آنکه با سایر باشگاه‌ها مذاکره کند، پای میز مذاکره با باشگاه بنشیند و تمام شرایط و خواسته‌هایش را بگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحید در انتظار 700 میلیون جداگانه

امیری یکی از بازوهای قدرت پرسپولیس به شمار می‌رود که با عملکرد خوب خود به تیم در جهت کسب دو قهرمانی پیاپی کمک کرد اما این بازیکن وقتی به جمع سرخپوشان اضافه شد، جدا از قراردادی که داشت، مبلغ 700 میلیون تومان به صورت پاداش حضور در جمع سرخپوشان از حسین هدایتی دریافت کرد. مبلغی که گفته می‌شود نقداً و به محض امضای قرارداد با باشگاه، به حساب این بازیکن واریز شد و او را ترغیب کرد تا این دو سال، در جمع سرخپوشان بماند و بهترین بازی‌هایش را به نمایش بگذارد. امیری برای تمدید قرارداد، به دنبال آن است تا باشگاه را مجاب کند 700 میلیون جدا از قرارداد را به او بدهند و این در حالی است که رابطه مدیران باشگاه با حسین هدایتی شکرآب است و خبری از این ارقام در متمم‌های جداگانه از قرارداد نیز شنیده نمی‌شود.

پیشنهادات برای پسر خوب سرخ‌ها

امیری از دو باشگاه قطری پیشنهادات بسیار خوبی دارد و امیدوار است تا پس از درخشش در جام جهانی‌ 2018 بتواند تعداد پیشنهاداتش را افزایش دهد. جدا از آن شنیدیم دو باشگاه لیگ برتری نیز حاضرند یک و نیم برابر بیشتر از پرسپولیس، به امیری پول بدهند و او را جذب تیم‌شان کنند. اگر این اتفاق رخ دهد امیری شرایط مالی بهتری برای جدایی پیدا می‌کند و دلایل محکمی برای این کار خواهد داشت. بد نیست بدانید در لیستی که برانکو به باشگاه داده، نام امیری به عنوان نفر اول لیست برای تمدید قرارداد گنجانده شده و این نشان از حساسیت ویژه برانکو بر روی امیری دارد. حتی شنیدیم برانکو دو مرتبه با وحید صحبت کرده و از او خواسته در تیم بماند که پاسخ مثبت هم دریافت کرده است.

با وحید تمام کرده‌ایم

هفته قبل، یکی از نزدیکان باشگاه به ما گفته بود امیری برای تمدید قرارداد آماده است و شاید بعد از بازی برگشت مقابل الجزیره و قبل از حضور در کمپ تیم ملی، کار را تمام کند زیرا امیری به گرشاسبی گفته اگر قرار به تمدید باشد، بهتر است قبل از جام جهانی‌ این کار را انجام دهد تا با تمرکز بالا به روسیه برود. حالا مدیران باشگاه امیدوارند این اتفاق رخ دهد و ستاره اصلی تیم‌شان را در لیست خود داشته باشند.

شماره 9 برای امیری

اگر وحید امیری تمدید کند، در فصل آینده به جای شماره 19، صاحب شماره 9 تیم خواهد شد. او می‌خواست دو فصل قبل که به پرسپولیس آمد، شماره 9 را به تن کند اما مهدی طارمی این شماره را انتخاب کرده بود و از تن، بیرون نمی‌آورد. به همین علت، وحید بدون هیچ سر و صدا و جنجالی، شماره 19 را انتخاب کرد اما اگر ماندگار شود، عدد یک از پیراهنش جدا شده و با شماره 9 پرسپولیس، او را در فصل هجدهم می‌بینیم.

خبرورزشی

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۷۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل‌کل‌های وحید با عمو کاووس

در یکی از قسمت‌ها که کاراکترها در مینی‌ بوس راهی سفر به کرمان بودند، عموکاووس درباره مرگ صحبت می‌کند که یکباره شیطنت وحید گل کرده و درباره ماسک هلو که عموکاووس استفاده کرده صحبت می‌کند و باعث خنده همسفرانش می‌شود. 

در این مجموعه سکانس‌هایی از این دست بسیار است و نویسنده تلاش کرده پاسکاری و بده‌بستان‌های خوبی برای این دو شخصیت تعریف کند.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی
  • کل‌کل‌های وحید با عمو کاووس
  • بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد