Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:44:11 GMT

اروندان خرمشهر میزبان بی برنامگی فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۰۰۹۹

اروندان خرمشهر میزبان بی برنامگی فوتبال ایران

تهران - ایرنا - نور کم، تصویر نامناسب، جشن قهرمانی با حضور همگان و اتفاقات پس از بازی دو تیم «خونه به خونه» و «استقلال تهران» این پرسش را در ذهن فوتبالدوستان ایجاد کرد که چرا پس از چند دوره برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر، ورزشگاه این شهر کاستی های فراوانی دارد.

به گزارش ایرنا، جام حذفی باشگاه های کشور که از آن به عنوان «یادواره آزاد سازی خرمشهر» نام برده می شود هر چند کاری فرهنگی، نیکو و سنتی پسندیده است اما شیوه برگزاری بازی نهایی این مسابقات در چند سال گذشته گلایه بسیاری از مسوولان و کادر فنی تیم ها را به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آنچه که بسیاری از تیم های راه یافته به فینال از آن گلایه دارند، مساله حضور در خرمشهر نیست بلکه گلایه ای از مسوولان برگزاری این بازی هاست که چرا با وجود مشخص بودن ورزشگاه بازی فینال جام حذفی، هر ساله مشکلات تکراری در این بازی رخ می دهد.
این گلایه تنها مربوط به مسوولان و کادر فنی نیست بلکه بینندگان تلویزیونی که شامگاه پنج شنبه نظاره گر مسابقه فینال جام حذفی باشگاه های کشور بودند در 90 دقیقه زمان مسابقه و پس از پایان آن با صحنه هایی مواجه شدند که تعجب برانگیز و تا حدودی نشان از بی برنامگی داشت.
هر چند که این صحنه ها برای کسانی که فینال جام حذفی را در سال های گذشته دنبال می کردند، تازگی نداشت اما آنچه برای فوتبال دوستان و هواداران دو تیم سئوال برانگیز بود مصاحبه پرتعداد مسوولان در زمینه آماده بودن ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر است.
با وجود چنین اظهارنظرهایی، رخداد این اتفاقات در خرمشهر علامت سئوال های فراوانی در ذهن دوستداران این رشته ورزشی ایجاد کرد.
هر چند که گلایه های ورزشی باشگاه ها بیشتر بر محور کیفیت چمن ورزشگاه و نور است و بینندگان تلویزیونی هم از کیفیت تصاویر و کمی نور ورزشگاه کلافه بودند اما پایان این فینال و جشن قهرمانی استقلال خود نیز داستان دیگری را خلق کرد. در این داستان هر کس به دنبال قهرمانی بود و هواداران نیز برای سلفی گرفتن از هم سبقت می گرفتند، لیدر دور افتخار می زد، جام با مدال تعدادی از بازیکنان استقلال ربوده و در نهایت با عملیات های کارگاهی خاص پس گرفته شد. دوربین یکی از عکاسان نیز در هیاهوی حضور همه جانبه لیدر، تماشاگر، مسوولان و بازیکنان استقلال مفقود و دیگر یافت نشد.
حال پرسش اینجاست، چرا ورزشگاهی که قرار است همه ساله میزبان فینال جام حذفی باشد از حداقل استانداردهای ملی و بین المللی برخوردار نیست. آیا وقتی که سخن از برگزاری یکی از دیدارهای مهم فوتبال کشور به میان می آید باید صرفا نام ورزشگاه مطرح شود؟ آیا ورزشگاه تنها چمن، دروازه و جایگاه تماشاگران است؟ آیا زمان آن فرا نرسیده است که ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر که میزبان یکی از بزرگترین مسابقات فرهنگی - ورزشی ایران است، مهجز شود و زمینه های لازم برای جشن قهرمانی در آن مهیا گردد؟
لازم است از امروز که فینال جام حذفی 97 به پایان رسیده مسوولان فدراسیون و هیات فوتبال استان خوزستان برای تجهیز این ورزشگاه اقدامات لازم را به عمل آورند تا دیگر شاهد بی برنامگی در فینال جام حذفی نباشیم.
ورزشی** 2052** 1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش جام حذفي استقلال تهران خونه به خونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار بگیرد تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال این مسابقات مشخص شود.

 شاگردان توماس توخل سه‌شنبه این هفته در ورزشگاه خانگی‌شان روبروی این تیم به میدان رفتند و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 رضایت دادند تا شرایط در بازی برگشت در زمین حریف و در حضور هواداران این تیم برای آنها کمی دشوار به نظر برسد.

مولر با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام درباره این بازی حساس نوشت:«من هنوز هم تحت تاثیر جو فوق العاده در ورزشگاه در دیدار لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید هستم. یک تشکر ویژه از همه هواداران بایرن مونیخ برای این بازی می‌کنم.

شرایط در بازی برگشت مشخص است. تیم برنده صعود می‌کند. بنابراین این بازی در حد یک فینال است. ما چهارشنبه شب این فرصت را داریم که رویای کودکی را به واقعیت تبدیل کنیم و به فینال لیگ قهرمانان برسیم. با تمام وجود برای رسیدن به فینال بازی می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال