Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@22:29:04 GMT

37 منتخب مسابقه «میلاد نور» میقات‌‌القرآن تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۱۱۰۶

37 منتخب مسابقه «میلاد نور» میقات‌‌القرآن تجلیل شدند

مرتضی مخملباف، مدیر مؤسسه فرهنگی آموزش قرآن و تجوید میقات‌القرآن تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: طی مراسمی از 37 منتخب سی‌امین دوره مسابقات قرآنی یادواره میلاد نور که همه ساله به همت این مؤسسه برگزار می‌شود، تجلیل شد.
وی ادامه داد: این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن توسط محمدمهدی منقشلو و روح‌الله حیدری آغاز شد و در ادامه سعید یوسفی، رتبه نخست در بخش معلمان به سخنرانی با موضوع آثار یاد حضرت مهدی(عج) پرداخت و سپس معراج یوسفی به ابتهال‌خوانی با موضوع حب‌الحسین پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مخملباف عنوان کرد: در ادامه دکلمه‌خوانی توسط طه پرنلو انجام شد و سپس اهدای جوایز به برگزیدگان در رشته سخنرانی از رضا غضنفری، حسین محمدی و محمدهادی یوسفی، در رشته قرائت مسعود عباسی، مجید عنان‌پور و حسین درویش‌پور و علی سجاد‌هاشمی، در رشته ترتیل مسعود عباسی، محمد‌امین نوروزی و هادی گروسی، درر شته حفظ ۱۰ جزء علی‌اکبر صادقی، حسین پرفربخش و محمدحسین بیات و در رشته حفظ ۵ جزء نیز محمد حجتی، مهدی عباس‌زاده و امیرحسین منصوری انجام شد.


وی ادامه داد: همچنین در بخش معلمان در رشته سخنرانی از محمد طیبی، سعید یوسفی و محمد‌سجاد زرگران، در رشته قرائت سعید یوسفی، حسین آقایی و جواد کشاورز و در رشته ترتیل مجید رزمجو، ابوالفضل شفاهی‌نیک و حسین آقایی حائز رتبه‌های برتر شدند و در بخش نوجوانان نیز در رشته قرائت علی کلایی، امیرحسین الهیارپور، محمدمهدی منتشلو، رشته ترتیل علی کلایی، محمد یعقوبی، مصطفی صمدی، در رشته حفظ جزء ۳۰ حسین پورابراهیم، قاسم اصغری و مهدی محمدی و در رشته دکلمه‌خوانی طه پرنلو، فرزین تیموریان و علی افشار مورد تجلیل قرار گرفتند.
مدیر مؤسسه فرهنگی آموزش قرآن و تجوید میقات‌القرآن تهران بیان کرد: سپس گروه تواشیح مؤسسه به همخوانی پرداخت و سپس مسابقه قرائت تقلیدی استاد عبدالباسط و منشاوی ویژه قرآن‌آموزان نوجوان مؤسسه برپا شد. سپس مسابقه حضوری برگزار شد.
وی ادامه داد: اعطای مدرک کارشناسی به معلمان مؤسسه و مداحی توسط محسن‌احدی از ذاکران اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
یاداور می‌شود، ورودی آقایان مؤسسه فرهنگی آموزش قرآن و تجوید میقات‌القرآن در میدان قزوین، خیابان قزوین شرقی، خیایان شهید جوادیان(قلمستان)، پلاک ۱۶۷ قرار دارد و واحد بانوان نیز در خیابان ولی‌عصر(عج)، چهارراه معزالسلطان، خیابان شهید مدرس، خیابان شهید سعید اتحاد، دست چپ، بن‌بست دوم قرار دارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۵۵۳۷۰۵۱۷-۵۵۳۹۰۱۴۴ تماس بگیرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال روستوف در غیاب محمد محبی در فهرست نفراتش به دلیل آسیب دیدگی، از ساعت 20:15 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه روستوف آرنا به مصاف تیم اورنبورگ خواهد رفت که محمد قربانی را در لیست دارد.

محمد قربانی که در دیدار هفته گذشته لیگ برتر روسیه مقابل دینامو مسکو 80 دقیقه در زمین بود، امشب هم یکی از 11 نفر اصلی تیمش در مسابقه خارج از خانه برابر روستوف است و برای اولین بار در این فصل در دو بازی پیاپی لیگ در ترکیب دیده می‌شود.

هافبک ایرانی اورنبورگ در 6 مسابقه این فصل لیگ برتر روسیه فقط یکبار در ترکیب قرار گرفته بود که امشب هم برابر دینامو مسکو این شرایط برای او به وود آمده است.

تیم فوتبال اورنبورگ 26 امتیازی است و در رده چهاردهم جدول لیگ برتر روسیه قرار گرفته که سعی در کسب پیروزی برابر روستوفِ رده هشتمی و فرار از منطقه سقوط دارد.

دیگر خبرها

  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد