Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@14:38:39 GMT

محرومیت بشیکتاش از حضور در جام حذفی ترکیه

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۳۳۶۸

محرومیت بشیکتاش از حضور در جام حذفی ترکیه

فدراسیون فوتبال ترکیه، عقاب‌های استانبول را نقره‌ داغ کرد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال ترکیه تیم فوتبال بشیکتاش را به دلیل حاضر نشدن برای انجام ادامه بازی‌ نیمه‌کاره دربی استانبول با فنرباغچه از رقابت‌های این فصل جام حذفی ترکیه کنار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین عقاب‌های استانبول با محرومیت از حضور در مسابقات جام حذفی ترکیه در فصل 19-2018 مواجه شدند.

در تاریخ 30 فروردین، تیم‌های فنرباغچه و بشیکتاش در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ترکیه در حالی در ورزشگاه شوکرو ساراج‌اوغلو به مصاف هم رفتند که بازی رفت دو تیم با تساوی 2 - 2 پایان یافته بود. بازی برگشت دو تیم اما به دلیل اغتشاش هواداران و درگیری بازیکنان دو تیم در زمین چندین بار متوقف شد و در نهایت در دقیقه 57 پس از برخورد جسمی به سر شنول گونش، سرمربی بشیکتاش به تشخیص مِته کالکاوان، داور این دیدار نیمه‌کار متوقف و نیمه‌کاره ماند. این بازی بدون گل در جریان بود.

فدراسیون فوتبال ترکیه چند روز بعد از این بازی اعلام کرد که بازی از همان‌جایی که متوقف شده بود، باید پشت‌های درهای بسته و بدون حضور تماشاگران ادامه پیدا کند. بر اساس اعلام این فدراسیون، تیم‌های فنرباغچه و بشیکتاش باید روز پنجشنبه 13 اردیبهشت به مصاف هم می‌رفتند، اما بشیکتاشی‌ها که معتقد بود نتیجه این بازی به دلیل خشونت هواداران و بازیکنان فنرباغچه باید به سود آنها اعلام می‌شد، حاضر به انجام این بازی نشدند.

فدراسیون فوتبال ترکیه هم به همین خاطر بازی را 3 بر صفر به سود زردولاجوردی‌پوشان استانبول اعلام و بشیکتاش را از ادامه حضور در این فصل و فصل بعد جام حذفی محروم کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P1015145/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟