Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-وزیر امور خارجه برای پاسخ به سوالات جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این هفته به کمیسیون اقتصادی می‌رود و رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی گزارش دولت در خصوص تسویه مطالبات بانک‌ها و موسسات مالی و بدهی‌های معوق سررسید شده در کمیسیون اقتصادی حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده روز سه‌شنبه در کمیسیون اقتصادی مجلس انجام خواهد شد.

همچنین روز سه‌شنبه دعوت از محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه برای پاسخ به سوالات امیر خجسته نماینده همدان، بهرام پارسایی نماینده شیراز،  نادر قاضی پور نماینده ارومیه و سعید باستانی نماینده تربت حیدریه در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

در ادامه جلسات روز سه‌شنبه کمیسیون اقتصادی، جلسه‌ای با نمایندگان صندوق بین‌المللی پول(IMF) با موضوع بررسی مساعدت‌های مرتبط در زمینه سیاست­گذاری مالیاتی به درخواست وزارت امور اقتصادی و دارایی و نشست با رئیس دیوان محاسبات کشور با موضوع استماع گزارش دیوان محاسبات در خصوص مأموریت­های نظارتی کمیسیون اقتصادی برگزار خواهد شد.

همچنین بررسی گزارش دولت در خصوص بند (و) تبصره (۱۶) قانون بودجه سال ۱۳۹۷ در ارتباط با تسویه مطالبات بانک‌ها و مؤسسات مالی – اعتباری برای بدهی های معوق سررسید شده تا پایان سال ۱۳۹۶ با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی در دستورکار کمیسیون اقتصادی مجلس قرار دارد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • وزیر اقتصاد به عربستان می‌رود
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد