Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-04@03:08:09 GMT

جوایز نقدی جام ملت‌ها به بالاترین حد خود رسید

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۳۹۹۲

روز گذشته مراسم قرعه کشی رقابت های جام ملت های آسیا 2019 در دبی برگزار شد و تیم های حاضر در این مسابقات رقبای خود در مرحله گروهی را شناختند.
یکی از نکات مهمی که روز گذشته تعیین شد و به طور رسمی توسط مسئولان برگزار کننده این بازی ها بیان شد میزان نهایی جوائز نقدی این مسابقات بود که به تیم های مختلف تعلق می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوائزی که در این دوره به بیشترین میزان خود رسیده است و با اعلام اماراتی ها در مجموع 15 میلیون دلار به تیم های مختلف جایزه نقدی اعطا می شود.
با این حساب تیم قهرمان جام ملت های آسیا می تواند به جایزه مهم 5 میلیون دلاری و تیم دوم این رقابت ها به جایزه 3 میلیون دلاری دست پیدا می کنند. تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی جایز 1 میلیون دلاری را نصیب خود می کنند و تمامی تیم های حاضر در این بازی ها نیز مبلغ 200 هزار دلار به دست می آورند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رقابت جام ملت های آسیا دبی بازی دلار ملت های آسیا نیمه نهایی آ سیا جام ملتها جوایز نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان | جزئیات حکم

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از خانه ملت، صبا آذرپیک که اخیراً تهمت‌هایی دروغ نسبت به رئیس مجلس و برخی نمایندگان مطرح کرده بود، به ۲ سال حبس، عذرخواهی و اعاده‌حیثیت از شکّات، جزای نقدی و ممنوعیت از فعالیت در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت قطعی محکوم شد.

در پی شکایت‌های جداگانه از صبا آذرپیک از سوی مجلس شورای اسلامی، محسن دهنوی و زهرا شیخی نمایندگان تهران و اصفهان و دو شاکی دیگر به اتهام نشر اکاذیب، افترا و تهدید وی به ۲ سال حبس تعزیری و جزای نقدی و اعاده‌حیثیت از شکّات از طریق عذرخواهی در یک روزنامه رسمی به انتخاب قاضی به دلیل ۵ فقره نشر اکاذیب، یک سال حبس تعزیری به اتهام تهدید و جزای نقدی به دلیل ۵ فقره اتهام و ۲ سال ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی به‌صورت قطعی محکوم شده بود.

براین‌اساس صبا آذرپیک که در سال‌های گذشته در پوشش افشاگری اقدام به تهمت پراکنی دروغ علیه برخی نمایندگان، رئیس مجلس و نیز کلیت مجلس شورای اسلامی کرده بود، به دلیل نشر اکاذیب، افترا و تهدید به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی و پرداخت جزای نقدی محکوم شد و این حکم لازم‌الاجراست.

کد خبر 848876 برچسب‌ها دادگاه خبر ویژه مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • جزئیات آتش‌سوزی روستای گیلان
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد
  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • ثبت بالاترین رکورد جوجه‌ریزی در سال ۱۴۰۲ / کاهش ۴۱ درصدی کانون بیماری در واحدهای پرورشی
  • سود ۳.۶۰۰ میلیارد یوروی بدهی بابک زنجانی را بخشیدند؟
  • محکومیت صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان | جزئیات حکم
  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • استفاده از تلفن همراه با ۴۶ درصد بالاترین علت بروز تصادف است
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد