Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز گفت: این فضای ورزشی در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال درمدت ۲ ماه ساخته شده است.

کماندار افزود: این زمین در مجاورت مجموعه‌ی ورزشی پوریای ولی ناحیه سه آموزش و پرورش شیراز ساخته شده و علاوه بر دانش آموزان سایر شهروندان هم می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز همچنین طرح توسعه‌ی مجموعه‌ی ورزشی پوریای ولی شیراز هم در زمینی به مساحت سه هزار و ۴۰۰ متر مربع و با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیون تومان آغاز شد.
آغاز ساخت زمین چمن مصنوعی جانباز گلبارنژاد با اعتبار ۱۳۰ میلیون تومان هم دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش ناحیه‌ی سه شیراز در هفته‌ی معلم بود.
سرپرست اداره‌ی کل آموزش و پرورش فارس در مراسم افتتاح و آغاز ساخت فضا‌های آموزشی ناحیه‌ی سه آموزش وپرورش شیراز از تلاش برای افزایش سرانه‌ی ورزش دانش اموزان در استان خبرداد.
احمدی از بهره برداری از ۱۸ زمین چمن مصنوعی،۱۶ سالن ورزشی،۵ استخر و ۲ زمین فوتبال تاپایان سال ۱۳۹۷ در استان خبر داد و افزود: امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان امسال تمامی مناطق ۵۹ گانه‌ی آموزش و پرورش فارس به حداقل یک زمین تعریف شده‌ی ورزشی مجهز شوند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از امروز در استان آغازشد.
مهدی منتجب افزود: امکان ثبت سفارش کتاب های درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم تا سی یکم خردادماه ادامه دارد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم نیز ازدهم تیرماه آغاز و تا نهم شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه امکان ثبت کتاب های درسی به صورت انفرادی امکان پذیر است، افزود: انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت به منظور ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com است .
وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود چهار میلیون جلد کتاب به انبار استان اصفهان وارد شده است، گفت: این کتاب‌ها آماده تحویل به مناطق و نواحی استان است .
رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، زمان تحویل کتاب ها از ناحیه و منطقه به مدرسه را دهم شهریور و توزیع آن به دانش آموزان را از بیست وششم شهریورماه اعلام کرد.
وی ادامه داد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای پایه های ورودی است.

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد فضا‌های آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • آغاز رقابت بیش از ۳۶ هزار نفر در فارس در رشته تجربی
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک