Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@10:11:58 GMT

توسعه ورزش روستایی باعث تقویت تیم های ملی می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۴۱۶۰

توسعه ورزش روستایی باعث تقویت تیم های ملی می شود

بهرام آقاخانی روز شنبه در حاشیه آئین ارسال تجهیزات ورزشی به 30 خانه ورزش روستایی استان اردبیل در ورزشگاه رضازاده در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود یک چهارم جمعیت کشور در روستاها زندگی می کنند در حالی که این رقم در استان اردبیل بیش از 35 درصد است و عدم توجه به مقوله ورزش روستایی و عشایری کم‌لطفی بزرگی از سوی مسئولان به جوانان روستایی و عشایری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در تاریخ ورزش کشورمان قهرمانان زیادی از دل روستا ها و مناطق مختلف ظهور کرده اند که باید از این پتانسیل برای تهییج غرور ملی و ارتقای جایگاه ورزشی کشوراستفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه کم تحرکی وغفلت از ورزش یکی ازچالش های نسل آینده است، بیان کرد: بر همین اساس یکی از اهداف و اولویت های اداره کل ورزش و جوانان تجهیز خانه های روستایی به لوازم ضروری ورزشی با همکاری فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی می باشد.
وی اضافه کرد: با توجه به ابلاغ و دستور العمل وزارت ورزش و جوانان در راه اندازی و تجهیز خانه های ورزشی روستایی تلاش می شود با همکاری دهیاران به عنوان رابط ورزشی روستاها ، خانه های ورزش روستایی استان تجهیز شوند.
آقاخانی گفت: در مقطع کنونی با توجه به وضعیت اقتصادی کشور احداث سالن های ورزشی جدید در روستاها پر هزینه است و مجهز کردن خانه های ورزش روستایی برای رسیدن به اهداف تعیین شده بهترین روش می باشد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: امروز امکانات ورزشی به 30 روستای استان اردبیل برای تجهیز خانه های ورزش روستایی ارسال می شود و قول تجهیز 10 روستای دیگر نیز از رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی و مدیر کل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان گرفته شد که امیدواریم این وعده در آینده نه چندان دور عملی شود.
وی با بیان اینکه این اداره کل به توسعه ورزش در روستاها توجه ویژه ای دارد، اظهار کرد: به طوری که پارسال 9 هزار برنامه متعدد و متنوع در روستاها و مناطق عشایری استان اجرا شد.
بر اساس آمارهای موجود از مجموع یک میلیون و 248 هزار و 610 نفر جمعیت استان اردبیل 448 هزار و 554 نفر در یک هزار و 555 روستا سکونت دارند که از این تعداد یک هزار و 24 روستا بالای 20 خانوار هستند.
تاکنون 873 دهیاری در روستاهای بالای 20 خانوار استان راه اندازی شده که 407 هزار و 495 نفر جمعیت روستایی آن را پوشش می دهد.
6130/6016
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تیم های ملی کم تحرکی وزارت ورزش و جوانان موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۴۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، طاهر یوسفی مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک، گفت: به‌زودی از سوی شرکت دانش‌بنیان «صاپا» ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی تحویل گمرک خواهد شد تا در گمرکات اجرایی کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک در ادامه تاکید کرد: در یک‌سال اخیر ۱۱ دستگاه آشکارساز چمدانی از سوی این شرکت به گمرک تحویل و در گمرکات نصب شده است.

وی افزود: با اضافه شدن ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی به گمرکات کشور، تعداد دستگاه‌های آشکارساز چمدانی و پالتی در گمرکات اجرایی کشور به تعداد ۱۵۳ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 6096351

دیگر خبرها

  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور
  • پیشرفت ورزش استان یزد با همکاری تمامی نهاد‌ها
  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس