Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@03:15:11 GMT

با این نوشیدنی در یک هفته سایز دور کمر خود را کم کنید

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۴۲۸۶

به گزارش خرداد ، تناسب اندام و داشتن اندامی ایده ال روش های متفاوتی دارد.از رژیم گرفته تا ورزش های سنگین.یکی از راه های رسیدن به اندام مناسب نیز تغذیه درست و مناسب است.در این مطلب الودکتر به شما نوشیدنی معرفی نموده ایم که با خوردن آن می توانید در یک هفته سایز دور کمر خود را به صورت چشمگیری کاهش دهید
نوشیدنی معجزه آسا در لاغری
نوشیدنی خارق العاده ای که علاوه بر آن کهشکمتان را آب میکند بیماری های بسیاری را فراری داده و سلامتی را به شما هدیه میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 ترب کوهی که در ایران به ترب سمنانی مشهور است باکتری های اسهال خونی، سالمونلا، سل و بسیاری از بیماری های انگلی را که در بدن ایجاد می شوند را از خارج میکند.
ترب کوهی با تحریک ترشح معده و روده و آنزیم های پانکراس روند هضم در دستگاه گوارش بدن را بهبود می بخشد . این سبزی ریشه ای برای کبد، قلب و گردش خون بسیار مفید است به علاوه، ترب کوهی ادرار آور است و به بدن برای مقابله با روماتیسم کمک میکند.-
علاوه بر این فواید، این گیاه ریشه ای در درمان آنفلوآنزا، اختلالات تنفسی، ورم لوزه و یا عفونت های دستگاه ادراری نیز تاثیرگذار است، ترب کوهی علاوه بر پاکسازی متابولیسم بدن را افزایش داده و موجب کاهش و رفع خستگی و تحریک تکثیر باکتریهای مفید روده میشود
این دستور غذا به طور شگفت انگیزی موجب کاهش وزن می شود که تا جایی که با مصرف روزانه آن هر روز دو سانتی متر از چربی های دور شکم آب میشود
این دستور نه تنها چربی های شکمی را می سوزاند بلکه آب اضافی بدن را نیز از بین می برد. این دستور غذایی به طرز خارق العاده ای درعملکرد مغز، حافظه، شنوایی و بینایی مفید واقع شده ومصرف آن در صورتی که با تمرینات قلبی ومنظم همراه شود تاثیر آن را چند برابر میکند.
مواد تشکیل دهنده:
ترب کوهی 125 گرم
4 عدد لیمو
به اندازه یک بند انگشت (2 سانتی متر) زنجبیل تازه
3 قاشق غذاخوری عسل
2 قاشق غذا خوری (cinnamon) دارچین
روش تهیه معجون معجزه گر:
با استفاده از غذاساز یا مخلوط کن ترب کوهی و زنجبیل را ترکیب کنید.آب لیموها را گرفته وبه ترب کوهی و زنجبیل اضافه کرده و مجددا 3 دقیقه با هم مخلوط کنید تا ترکیب شوند سپس (cinnamon) دارچین و عسل را به این معجون اضافه کرده تا یک شربت شیرین و خوشمزه آماده شود.
طرز استفاده:
به مدت سه هفته، سه قاشق چای خوری از این نوشیدنی یا معجون را دو بار در روز، قبل از غذا و یا تمرین های ورزشی میل کنید.
منبع : الو دکتر برچسب ها: سایز دور کمر ، تناسب اندام ، نوشیدنی ، سلامت

منبع: خرداد

کلیدواژه: سایز دور کمر تناسب اندام نوشیدنی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سن ایچ لیدر بازار آبمیوه و نوشیدنی ایران سبد کالای خود را با معرفی محصولی جدید کامل کرد. روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه۱۴۰۳ شرکت عالیفرد با برند سن ایچ در مراسمی که با حضور مدیران و اعضای شرکت عالیفرد، سایه سمن، تیم فروش و... برگزار شد، از محصول جدید خود به نام نوشابهگازدار لیموناد در بسته بندی شیشه ۲۵۰ سیسی رونمایی کرد.
لیموناد که قدمت آن به صد‌ها سال پیش در مصر بازمیگردد، ابتدا ترکیبی از لیمو تازه، آب، عسل یا شکر بوده است که سال‌ها بعد آب گازدار نیز به آن افزوده شد. این نوشیدنی محبوب اولینبار در دنیا بهصورت صنعتی با برند سونآپ (توسط شرکت پپسی) در سال ۱۹۲۱ در ایالات متحده آمریکا تولید شد.
امروز برند سن ایچ بر پایه نوآوری در سبد محصولات خود و نیاز مشتریان، موفق به تولید این محصول برای خلق تجرب‌های متفاوت برای دوستداران و مخاطبان خود شده است.

از نکات مهم و قابلتوجه در این محصول، استفاده از طعم‌عدهنده طبیعی فرموله شده توسط شرکت عالیفرد (سن ایچ) است که حس طبیعی بودن و ماندگاری بالایی به آن میدهد. استفاده از حجم بالای گازکربنیک در محصول باعث ایجاد احساس تازگی مطلوبی در مصرفکننده مینماید که به کمک بالانس دقیقی که بین ترشی و شیرینی در این محصول ایجاد شده، در مجموع پس از نوشیدن آن احساس خوشایندی برای فرد ایجاد مینماید.
نوشابهگازدار لیموناد سن ایچ، تلاش بر تصویر لحظ‌های شاد، حس تازه شدن در بین شلوغی روزانه و هیاهوی پر جنبوجوش دنیای مخاطب خود دارد. سن ایچ از برند‌هایی است که در زمینه تولید و صادرات آبمیوه و شربت به چهارگوشه جهان پیشگام است و طی نیم‌قرن حضور خود در بازار آبمیوه و نوشیدنی، با استفاده از تکنولوژی روز، مواد اولیه باکیفیت، میوه‌های مرغوب در کنار بکار گیری نیروی متخصص و ماهر، توانسته همواره محبوبیت خود را در بازار‌های داخلی و خارجی حفظ کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجتبی پیرزاده با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • ورود نوشابه گازدار لیموناد سن ایچ، به بازار نوشیدنی‌ها
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • کاهش وزن با این نوشیدنی‌ها
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • چند تکنیک برای درمان سنگ صفرا؛ بهترین نوشیدنی برای سنگ کیسه صفرا چیست؟
  • آیا وازلین پوست را سفید میکند؟
  • (ویدئو) اگر زنجبیل را بکاریم چه می‌شود
  • اگر زنجبیل را بکاریم چه می شود (فیلم)