Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه زلزله ۵.۲ ریشتری ۱۴۱ مصدوم برجای گذاشت، گفت: از این تعداد ۸ نفر بستری بوده و مابقی ترخیص شدند. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

جلال پوران‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: به دلیل زلزله 5 ریشتری روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه در شهرهای سی سخت و یاسوج 141 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 8 نفر بستری بوده و مابقی درمان و ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 133 مصدوم درمان سرپایی و ترخیص از بیمارستان داشتیم، افزود: از 8 مصدوم بستری شده در  بیمارستان 3 نفر جراحی، دو نفر بخش نوروسرجری و یک نفر نیز تحت نظر است.

رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد افزود: به محض وقوع زلزله 5.2 ریشتری یاسوج و سی سخت تمامی نیروها و امکانات اورژانس در حالت آماده باش قرار گرفته و به کمک مصدومان رفتند.

انتهای پیام/ش

 

 

 

 

R41452/P1377/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند

زمین‌لرزه‌ ای به قدرت ۶.۹ ریشتر جزایر «اوگاساوارا» در ژاپن را لرزاند.   سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه‌ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند.   به گزارش ایسنا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.   همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن (فیلم)
  • فیلم/ وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند