Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی وزیر کشور با تاکید بر تقویت نظارت فرمانداران بر فعالیت مدیران شهرستانی، گفت: فرمانداران روحیه خدمت بی‌منت به مردم را در خود تقویت کنند. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساریبه نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، اسماعیل جبارزاده در دوره آموزشی فرمانداران جدید‌الانتصاب در دولت دوازدهم در مجتمع آموزشی رفاهی وزارت کشور در ساری، مدیریت امور سیاسی شهرستان را از جمله ماموریت‌های اساسی و محوری فرمانداران برشمرد و اظهار داشت: بسیاری از امور و بخش‌های مختلف کاری در پیوند کامل با فضا و مسایل سیاسی هستند و فرمانداران باید با آگاهی و اشراف کامل به وظایف خود در حوزه‌های مختلف عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرمانداران باید با همه وجود به نقش و اهمیت جایگاه خود واقف باشند، افزود: فرمانداران باید این باور را داشته باشند که مدیریت امور شهرستان برعهده آن‌ها است و آنان می‌توانند با اتکا به ویژگی‌های خود و هماهنگی با دستگاه‌ها امور را به پیش ببرند.

جبارزاده با اشاره به اینکه فرمانداران خود ارزیابی و تقویت نقاط قوت و رفع ضعف‌ها و بهره‌گیری از مشورت‌های کاری و آموزش‌های لازم را در دستور کار خود قرار دهند، افزود: فرمانداران بالاترین مقام اجرایی شهرستان هستند و باید با اقتدار مسایل مختلف حوزه ماموریت خود را مدیریت کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور، شناخت ماموریت‌های فرمانداری را برای فرمانداران بسیار مهم دانست و گفت: آشنایی با قوانین، ضوابط و دستورالعمل‌ها برای شناخت از ماموریت خود یک کار مهم برای فرمانداران است.

وی شناخت اهداف دولت تدبیر و امید را از دیگر ضروریات توفیق فرمانداران برشمرد و افزود: فرماندار باید بداند نماینده کدام دولت است و دولت او چه برنامه‌ها و سیاست‌هایی برای اعتلا و توسعه بخش های مختلف دارد تا بتواند ماموریت‌های خود را با توفیق به انجام برساند.

جبارزاده با بیان اینکه فرمانداران باید گفتمان اعتدال و مشی اعتدالی را بشناسند و تبیین کنند، گفت: فرمانداران برای توفیق در شهرستان، باید مسایل و برنامه های استان در حوزه های مختلف بویژه حوزه سیاسی را بشناسند.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه فرمانداران برای مدیریت شهرستان برنامه داشته باشند و با سیاست‌های استاندار هماهنگ باشند، تصریح کرد: فرمانداران در خط مقدم ارتباط با مردم هستند و باید روابط خود را با مردم تنظیم کنند.

 معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه با مردم هر چه می‌توانید ارتباط برقرار کنید، مردم محرم، ولی نعمت و پشتیبان ما هستند، یاد آور شد: مردم باید برای بیان مشکلات خود همواره درِ فرمانداری‌ها را بزنند. همه فرمانداران با برنامه حرکت کنند مهمترین آفت مدیریت روزمرگی است.

وی با اشاره به اینکه مردم همواره در کنار مسئولان بودند و مسئولان باید همواره با مردم باشند، گفت: فرمانداران، نماینده نظام، حکومت و دولت هستند و به هیچ کسی مدیون نیستند. مقبولیت فرمانداران در ارتباط با مردم است. فرمانداران با تکیه بر قانون باید همواره با مردم، برای مردم و آرام بخش آلام و حلال مشکلات آن‌ها باشند.

انتهای پیام/ش

R41358/P1377/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • تقویت اقتصاد کشور دشمنان را ناامید خواهد کرد
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد