Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@23:45:43 GMT

اجرای مراسم نورافشانی در میدان حضرت عبدالعظیم(ع )

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۷۱۲۳

اجرای مراسم نورافشانی در میدان حضرت عبدالعظیم(ع )

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمدصفوی با بیان این مطلب گفت: آذین بندی و فضاسازی بصری شهر، متناسب با اعیاد و ایام مبارک شعبان در میادین، محورهای مهم و محدوده پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) انجام شده است تا چهره شهر با حال و هوای این ایام مبارک مزین شود.

صفوی نورپردازی دو موقعیت پل های عابر پیاده در خیابان فدائیان اسلام منتهی به حرم را ازاقدامات ویژه این ایام برشمرد و افزود: همزمان با شب نیمه شعبان مراسم نورافشانی در میدان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برپاست و شهروندان با حضور در این مکان می توانند از این برنامه بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه با تعامل با ستاد شعبانیه شهرری برنامه ریزی و تدارک دیده شده است، گفت: برنامه های این ایام با رویکرد تقویت از جشن های مردمی به اجرا می رسد و مدیریت شهری نقش بستر سازی و حمایت از برنامه های معنوی شهروندان را برعهده دارد.

صفوی به برپایی جشن های مردمی این ایام در مساجد نیز اشاره کرد و افزود: مساجد سیدالشهدا(ع)، زین العابدین (ع)، کیهانی وحسینیه قائم آل محمد و پایگاه های امام سجاد(ع)، مسلم بن عقیل (ع)وشهدای گمنام و آستان امامزاده هادی (ع) از جمله موقعیت های برپایی جشن های این ایام است که با عنوان ساحت انتظار برگزار می شود.

شهردار منطقه 20 استقرار ایستگاه فرهنگی در مترو شهرری و مسجد کیهانی محله دولت آباد را از دیگر برنامه های این ایام برشمرد که به منظور تقویت شور معنوی شهروندان به اجرا می رسد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان+ فیلم

سوگواران شهادت حصرت صادق آل محمد (ص) در سالروز شهادت آن امام همام با برگزاری آیین های عزاداری ، در این مصیبت خاندان عصمت و طهارت (ع) بر سر و سینه زدند.

حضرت امام جعفرصادق (ع) در ۱۷ ربیع‌الاول سال ۸۳ هجری قمری در مدینه متولد شدند، آن حضرت در دوران عمر شریف خویش از مکتب نورانی و آسمانی جدش امام سجاد (ع) پیشوای چهارم شیعیان و پدرش امام محمدباقر (ع) کسب فیض کرد و پس از شهادت پدر بزرگوارش در ۳۱ سالگی به امامت رسید و با پایه‌ریزی مکتب جعفری موجب بازسازی و زنده نگه داشتن شریعت محمدی (ص) شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برپایی اجتماع صادقیون در استان سمنان+ فیلم
  • برپایی دسته‌های عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود