Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@03:28:46 GMT

بیش از 550 مرکز اختلالات یادگیری در کشور فعال است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۷۷۴۴

بیش از 550 مرکز اختلالات یادگیری در کشور فعال است

به گزارش ایرنا، مجید قدمی عصر شنبه در حاشیه افتتاح ساختمان جدید مرکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری رشت در جمع خبرنگاران افزود: پیش بینی این است طی دو تا سه سال آینده تعداد مراکز آموزشی و توانبخشی اختلالات ویژه یادگیری در کشور به 750 مرکز دولتی و خصوصی برسد.
وی ادامه داد: گرایش ایجاد مراکز آموزشی و توانبخشی اختلالات ویژه یادگیری به سمت غیردولتی با هدف سرعت بخشیدن به تاسیس این مراکز است البته در مناطق محروم، مراکز دولتی راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قدمی بیان داشت: در این مراکز دانش آموزان دوره ابتدایی علیرغم اینکه به لحاظ هوشی مشکلی نداشته و چه بسا بالاتر هم هستند، در یک تا دو زمینه دچار مشکلات یادگیری بوده و شناسایی بموقع آنان و معرفی به مراکز اختلالات یادگیری ، موجب رفع مشکل می شود.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی خاطرنشان کرد: آمارها نشان می دهد که بین 10 تا 15 درصد جمعیت دانش آموزی هر کشور با این نوع اختلالات روبرو می شوند، آنچه مهم است اینکه سیستم ارجاع دانش آموزان دارای مشکلات یادگیری را خوب پیش بینی کنیم.
وی از اولیاء دانش آموزان خواست تا اختلالات یادگیری فرزندان خود را جدی بگیرند و زمانی که از سوی مدرسه برای ثبت نام در مراکز آموزشی و توانبخشی ویژه مشکلات یادگیری معرفی شدند، به طور منظم در زمان های تعیین شده، فرزند خود را در این مراکز بیاورند.
ساختمان جدید مرکز آموزشی و توانخبشی مشکلات ویژه یادگیری زنده یاد مهدی زادبخش ناحیه یک رشت عصر شنبه با حضور مجید قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد. این ساختمان در زمینی به مساحت 420 متر مربع اهدایی از سوی خانواده زنده یاد مهدی زادبخش افتتاح شده که در 2 نوبت صبح و عصر به فعالیت می پردازد.
7286/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آموزش و پرورش خانواده دانش آموزان دولتی و خصوصی وزیر آموزش و پرورش موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ محمد برزعلی افزود: پیش بینی می‌کنیم امسال بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تُن انواع محصول ازجمله گندم، جو و کلزا برداشت شود.

وی از کشاورزان خواست: محصولات خود را فقط به مراکز مجاز تحویل دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • فعال شدن مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت
  • مراکز خرید محصولات کشاورزی در استان گلستان از ۱۵ اردیبهشت فعال می‌شود
  • مراسم روز معلم متفاوت در مرکز یادگیری دانا
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • مراکز جوار کارگاهی امسال ۵۰ درصد افزایش می یابد
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد