Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@14:17:04 GMT

تجلیل از جانبازان وکارگران نمونه منطقه خلیج فارس

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۸۹۱۰۱

تجلیل از جانبازان وکارگران نمونه منطقه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، رئیس روابط عمومی منطقه خلیج فارس در این مراسم گفت : حضور شما یادگاران دفاع مقدس در شرکت خطوط لوله در راستای صیانت از سرمایه ملی و تحقق اهداف اقتصادی کشور مایه مباهات و افتخار است.

محمدامین ترابی همچنین در این مراسم با اشاره به روز جهانی کارگر افزود: شما کارگران سربازان خط مقدم  جبهه اقتصاد کشور هستید که با تلاش شبانه روزی در هر شرایطی چرخ های اقتصادی کشور را به گردش در می آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدامین ترابی ادامه داد : در این مراسم از ۱۲نفر از جانبازان 8 سال دفاع مقدس ، ۱۰نفر کارگر نمونه ، ۶ برگزیده مسابقات سراسری قرآنی و ۳ فرزند شهید با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل می شود.

یادآور می شود ؛ این مراسم با برنامه هایی از جمله اجرای سرود های محلی ، مدیحه سرایی ، مولودی خوانی و مسابقه همراه بود که در پایان مسابقه به برندگان نیز جوایزی اهدا شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد کشور جانبازان خلیج فارس نفت برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور

 در آیین سی‌وپنجمین جشنواره ملی امتنان که به مناسبت فرارسیدن روز کار و کارگر برگزار شد از کارگران نمونه و نخبه، گروه‌های کارگری و واحد‌های نمونه صنعتی کشور قدر دانی شد. 

در این مراسم که وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و برخی مقامات کشوری نیز حضور داشتند، از جناب آقای رضا بهاالدینی، برگزیده تسهیلات بنیاد ملی نخبگان و از کارکنان شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر به عنوان کارگر نمونه و نخبه کشوری و تنها نماینده استان کرمان، تجلیل و لوح تقدیر و تندیس توسط رییس جمهور به ایشان اهدا شد.
 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • تجلیل از ۱۰۰۰ پاکبان کرمانشاه در جشن «خداقوت کارگر»
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • اعراب می‌توانند از جنگ تهران و تل آویو جلوگیری کنند؟
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد