Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد سیرجان با بیان اینکه مقام سوم مسابقات جهانی فوتسال را کسب کرده است، گفت: در این مسابقات ۱۲ تیم از کشور‌های مختلف شرکت کردند و در بین این بازیکنان موفق به کسب مقام سوم جهانی شدم. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین حیدری، دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد سیرجان ز در بازگشت از مسابقات جهانی فوتسال گفت: در این مسابقات ۱۲ تیم از کشور‌های مختلف شرکت کردند و من در بین بازیکنان موفق به کسب مقام سوم جهانی شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 حیدری افزود: ۶ سال در لیگ برتر ایران شرکت کردم و خوشحالم که توانستم پرچم کشورم را در این مسابقات به اهتزار در آورم و کمک خداوند و تلاش مربیان و مسوولان دانشگاه موجب این موفقیت شد.

علی یعقوبی رئیس دانشگاه آزاد سیرجان هم در این رابطه گفت: در این واحد دانشگاهی بیش از ۱۰۰ نفر به صورت حرفه‌ای در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله والیبال، فوتسال، کاراته و کشتی در رده‌های قهرمانی کار می‌کنند و حسین حیدری از دانشجویانی است که در بخش‌های درسی و علمی و اخلاقی هم خوب و از بهترین‌های دانشجویی است.

 حسین حیدری پس از کسب رتبه سوم مسابقات جهانی فوتسال، با استقبال مردم و مسوولان به کشور بازگشت.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۸۹۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا

هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا در حمایت از غزه و محکومیت نسل کشی رژیم صهیونیستی اقدام به برپایی تحصن و تظاهرات کردند.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا