Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، خلیل حیدری افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۱۵۸ درصد و از حیث وزن نیز ۱۵۸ درصد افزایش داشته است.
وی اظهار داشت: در این مدت نیز ۴ میلیون و ۸۱۹ هزارو ۸۶۱ دلار انواع بستنی به وزن یک هزار و ۴۲۳ تن از گمرکات استان کرمانشاه صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۴۰ درصد و از حیث وزن نیز ۳۶ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه همچنین از افزایش ۲۹۳ درصدی صادرات نایلون پلاستیکی در یکماهه نخست سالجاری خبر داد.
حیدری میزان صادرات نایلون پلاستیکی در این مدت را ۳ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۴۷۷ دلار کالا به وزن یک هزار و ۲۱۰ تن عنوان کرد و گفت: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۲۹۸ درصد و از لحاظ ارزش ۲۹۳ درصد رشد داشته است.
وی همچنین صادرات ظروف پلاستیکی را ۳ میلیون و ۶ هزار و ۹۷۲ دلار کالا به وزن یک هزار و ۲۷۵ تن عنوان کرد و افزود: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از حیث وزن ۵۶ درصد و از لحاظ ارزش ۷۹ درصد رشد داشته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ اکبر یاوری اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

کد خبر 849015 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم قیمت - تنظیم بازار میوه و تره بار

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۸درصدی تجارت خارجی کشور در فروردین ۱۴۰۳
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان
  • اعلام آمادگی ۵ استان برای افزایش سطح زیرکشت گوجه‌فرنگی
  • کاهش قیمت قیمت نوبرانه‌ها تا این تاریخ | قیمت عمده گوجه سبز و توت فرنگی
  • رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان
  • رشد ۲۳ درصدی ارزش صادرات از استان مرکزی
  • رشد ۲۸ درصدی مبادلات تجاری از گمرکات کردستان در فروردین سال جاری
  • فراتر رفتن تجارت خارجی از ۱۰ میلیارد دلار
  • مواد غذایی که آلرژی بهاری را کاهش می‌دهند