Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@22:51:22 GMT

مک کین: ترامپ به مراسم تدفینم نیا!

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۲۹۲۸

مک کین: ترامپ به مراسم تدفینم نیا!

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، جان مک‌ کین رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا آمریکا که با بیماری سرطان مغز دست‌وپنجه نرم می‌کند و گفته می‌شود در بستر احتضار افتاده، وصیت کرده که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مراسم تدفین وی حاضر نشود.

گفته می‌شود ۲ نفر از نزدیکان مک‌کین درخواست وی را به اطلاع کاخ سفید رسانده و به جای ترامپ خواستار حضور مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا در مراسم تدفین رفیق‌شان شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در مراسم ترحیم «باربارا بوش» همسر جرج بوش پدر رئیس جمهوری اسبق آمریکا نیز به بهانه اینکه مبادا مسائل امنیتی دست‌وپاگیر در روند اجرای مراسم اخلال ایجاد کند، شرکت نکرد و همسرش ملانیا را به آنجا فرستاد حال‌آنکه اختلاف وی و خانواده بوش بر کسی پوشیده نیست.

این درحالی است که رابطه مک‌کین و ترامپ نیز پرتنش است و سناتور ۸۱ ساله بسیاری از اظهارات و رفتارهای رئیس جمهوری آمریکا را دور از شان حزب جمهوریخواه می‌داند.

باتوجه به آنکه مک‌کین یکی از اسطوره‌های حزب جمهوریخواه تلقی می‌شود؛ وصیت وی مبنی بر عدم حضور ترامپ در مراسم ترحیمش، خدشه بزرگی به وجهه رئیس جمهور آمریکا و به منزله این خواهد بود که حتی از آن دنیا هم قادر به تلخ کردن کام حریف است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ جان مک کین مک کین ترامپ به مراسم تدفینم نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد

 دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا