Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@22:53:01 GMT

واکنش اعضای شورابه برنامه های میرزایی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۳۴۵۶

اعضای شورای شهر تهران پس از سخنان حجت الله میرازیی سوالات خود را از وی پرسیدند که بیشتر درخواست اعضا ارائه راهکار عملیاتی برای حل مشکلات پایتخت بود .

به گزارش مهر ،حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در جریان شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع برنامه های حجت الله میرزایی کاندیدای پست شهرداری تهران سوالاتی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ابتدا با طرح این سوال که در خصوص کاهش سن مدیران په برنامه هایی دارید گفت: من در برنامه شما برای این مهم پیشنهادی را ندیدم.

نظری دومین سوال خود را در خصوص وضعیت ترافیکی و آلودگی هوا مطرح کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا همچنین پرسید مشخصا برای حیات شبانه چه برنامه ای دارید؟

وی ادامه داد: در بحث توسعه متوازن شهر تهران مشخصا چه برنامه دقیقی دارید؟ و برای مناسب سازی محیط شهری برای توانیابان ، کودکان و سالمندان برنامه دقیقتان چیست؟

حجت نظری در ادامه افزود: برای جلب سرمایه و افزایش درآمد های شهرداری با توجه به اینکه گفتید نباید شهر بیش از این گران شود چه برنامه ای دارید؟

عضو شورای شهر تهران در ادامه پرسید: برای ظرفیت مازاد نیروی انسانی شهرداری به چه شکل می خواهید استفاده کنید؟ و در مورد مطالباتی که از شهرداری هست و بدهی های شهرداری بگویید به چه شکل می خواهید عمل کنید ؟

درادامه ناهید خداکرمی با تاکید بر اینکه در زمانی که مدیریت محافظه کارانه شده رویکرد جسورانه شما قابل تقدیر است گفت:چه برنامه‌ای برای استفاده از پتانسیل تهران در حوزه اجتماعی و تاریخی تهران دارید؟

وی همچنین از او سوال کرد: با توجه به برنامه مدیریت یکپارچه شهری، باید در جلسات هیئت دولت حضور داشته باشید، آیا قابلیت مراوده و ارتباط در دولت را در خود می‌بینید و به طور کلی ارتباط شما با اعضای دولت چگونه است؟

خداکرمی تاکید کرد: شما حدود ۷ماه است که در شهرداری مشغول هستید.در این چند نفر از جوانان که نمی‌شناختید و از حلقه اطراف شما نبودند ولی دیدید که خلاق و جسور هستند را در تیم استفاده کردید؟

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام منوچهر مهروی پور عصر یکشنبه در نطق میان دستور صد و سی و یکمین جلسه علنی شورا با بیان اینکه بر اساس قانون شوراها اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند، اظهار کرد: شهردار موظف به پاسخ گویی در مورد انتصابات و عملکرد منصوبین است.

وی با بیان اینکه رصد مدیران چند دلیل دارد، افزود: ایجاد انگیزه برای تلاش بیشتر و جذب بهتر برای خدمت به مردم، تقویت ارتباط میان مردم و مدیران شهرداری و پاسخگو کردن مدیران از جمله این دلایل است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به موضوعات مطرح شده در خصوص کارخانه قند نقش جهان اظهار کرد: همکاران ما در کمیسیون پایش بررسی‌هایی در این خصوص داشتند. این کارخانه ظرفیت درآمدسازی دارد و یکی از مهمترین سهام داران آن شهرداری اصفهان است. خواهشمند هستم گزارشی برای تنویر افکار عمومی در خصوص فعالیت‌های این کارخانه ارائه شود.

وی با اشاره به نیازها و دغدغه‌های منطقه ۹ و ۲ شهرداری اصفهان گفت: هر یک از محلات این منطقه تاریخی، مؤثر، انقلابی و شهیدپرور هستند که نیازمند توسعه زیرساخت‌ها و انجام فعالیت‌های عمرانی است.

مهروی پور با بیان اینکه این منطقه حدود ۱۰۰۰ هکتار وسعت دارد و از این میزان ۱۷۰ هکتار بافت فرسوده است، افزود: کوهانستان ۱۷ هکتار و سودان ۱۲ هکتار بافت فرسوده دارد که خدمات ایمنی در این محلات را دچار مشکل کرده است.

وی افزود: باید تلاش شود تا در راستای احیای بافت فرسوده شاهد یک اتفاق بزرگ در ماه‌های پایانی دوره کنونی دولت و مدیریت شهری باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اختلاف حریم بین اصفهان و خمینی شهر کلان معضل منطقه ۹ شهر است، افزود: فضای سبز این منطقه که به عنوان ریه اصفهان شناخته می‌شد امروز دچار مشکل است که لازم به نظر می‌رسد شهرداری باید نسبت به این امر رسیدگی کند.

وی افزود: خط بی آر تی در این منطقه حدفاصل جهاد تا خیابان شهید حجازی چند سالی است در دستور کار بوده اما انجام نشده است، مردم نیازمند خدمات مؤثر در حوزه حمل و نقل هستند و مسئولان باید نیازهای این حوزه را برطرف کنند.

مهروی پور با بیان اینکه در منطقه ۲ نیز دچار عقب ماندگی در پیشرفت‌های شهری هستیم، گفت: مدیران مناطق باید در شورا حضور پیدا کنند و گزارش عملکرد بدهند تا معضلات آن‌ها شناسایی و پیگیری شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مستعد برای موفقیت‌های ورزشی و … در سطح مناطق بیان کرد: سرانه‌های ورزشی و خدمات فرهنگی در منطقه ۲ باید تقویت شود تا استعدادها شناسایی و پرورش پیدا کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به همکاری‌های آموزش و پرورش و مدیریت شهری گفت: رویداد عصر ورزش که سال گذشته اجرا شد امسال با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری با قدرت بیشتری دنبال شود. همچنین رویداد کلاس شهر مورد توجه قرار گیرد تا در محلات و مناطق مختلف شاهد این رویداد باشیم.

وی با اشاره به مساعدت‌های مالی و پروژه‌های مشارکت محور گفت: پرداخت‌های این حوزه حتی از اردیبهشت ۱۴۰۲ تا کنون صورت نگرفته است که باید مدیریت شهری به این امر توجه کند.

مهروی پور با اشاره به ورود سگ‌ها به فضای سبز شهری بیان کرد: مردم ما پایبند به آئین اسلام و تشیع هستند. این مواردی باید در فضای عمومی و پارک‌ها رعایت شود و اگر آئین نامه‌ای در این زمینه وجود دارد عملی شود.

وی با اشاره به مسئله غزه بیان کرد: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب مسئله غزه نباید از مسئله اول جهان اسلام خارج شود. امروز دانشجویان جهان در حال قیام علیه صهیونیست‌ها هستند و از مدیریت شهری اصفهان نیز می‌خواهیم به صورت مصداقی و رویدادی به این موضوع بپردازد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به همایش تجلیل مردم از طرح نور گفت: از سردار رادان و نیروی انتظامی و مردم بابت انجام اقدامات انقلابی تشکر می‌کنیم.

کد خبر 6097227

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به پول‌پاشی میلیاردی شهرداری برای مدیرانش: اطلاع ندارم!
  • واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به مدیران شهرداری
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران