Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@09:11:10 GMT

«اردوگاه اطفال» فردا در غرفه سوره مهر رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۴۰۸۷

«اردوگاه اطفال» فردا در غرفه سوره مهر رونمایی می شود

خبرگزاری شبستان: نویسنده کتاب « آن بیست و سه نفر» از رونمایی « اردوگاه اطفال» در غرفه انتشارات سوره مهر نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد.

احمد یوسف زاده، نویسنده کتاب های « آن بیست و سه نفر » و « اردوگاه اطفال » در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: باتوجه به اینکه کتاب « اردوگاه اطفال » در ادامه کتاب « آن بیست و سه نفر » آمده است و باتوجه به اینکه کتاب « آن بیست و سه نفر » 60 بار ( 550 هزار نسخه ) تجدید چاپ شده است، لذا پیش بینی می شود از این کتاب نیز استقبال خوبی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با اشاره به اینکه کتاب « آن بیست و سه نفر » خاطرات 8 ماه اول اسارت است و کتاب«اردوگاه اطفال » در ادامه آن و مدت 2 سال اسارت نوشته شده است، افزود: خاطرات بنده در نهایت با انتشار یک سه گانه به اتمام می رسد و آخرین جلد آن نیز ان شاءالله با موضوع حضور اسرا در اردوگاه موصل است که اگر خداوند توفیق دهد، نوشته می شود.

 

مدیرکل فرهنگی دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان اینکه کتاب «اردوگاه اطفال» در تاریخ ( 17 اردیبهشت ) ساعت 11 در غرفه سوره مهر رونمایی می شود، بیان داشت: با توجه به اینکه 18 نفر از 23 نفری که در اسارت بوده اند، کرمانی هستند لذا در این زمینه ما نیز در استان کرمان برنامه هایی داریم که جزئیات آن بعداً اعلام می شود.

 

یوسف زاده تصریح کرد: اصلی ترین انگیزه بنده جهت انتشار این کتب، نسل جوان بوده است زیرا این خاطرات در مورد نوجوانان و جوانان دهه شصت است و به دنبال انتقال این خاطرات و محتوای فرهنگی به نوجوانان و جوانان دهه نود هستیم، انتظار داریم نوجوانان و جوانان با مفهوم صبر، ایمان و اخلاص آشنا شوند و آن را در زندگی خود پیاده کنند.

پایان پیام/480

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران جشن نیمه شعبان مساجد برجام مسجد اقتصاد مقاومتی روز ملی خلیج فارس بیرجند دفاع مقدس مجلس اردوگاه اطفال احمد یوسف زاده سوره مهر کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات خط مقدم با ۷۰ عنوان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۶ عنوان چاپ اول بوده و باقی، تجدید چاپ هستند.

رونمایی از کتاب‌هایی ازجمله صنوبر، پروانه سوم، نامه‌ای از جنوب، نورا، صبح واقعه، کتب کنعان، پرتگاه، پشت پاشنه، رخت شو از جمله برنامه‌های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است. همچنین برگزاری نشستی با موضوع چالش‌های تولید روایت از جبهه مقاومت برای مخاطبان نوجوان و بزرگسال از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این انتشارات در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

رونمایی و بررسی کتاب نامزد گلوله‌ها نوشته مرتضی سرهنگی به همراه نقد کتب مربوط به شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در نمایشگاه کتاب توسط این ناشر پیگیری می‌شود.

کد خبر 6097452 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • رونمایی از کتاب «مثل ابراهیم» در رزن
  • اجاره‌بهای غرفه‌های نمایشگاه یک پنجم هزینه‌ها هم نیست
  • دولتی یا خصوصی بودن ناشران ملاک واگذاری غرفه در نمایشگاه کتاب نیست + فیلم
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب