Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در حاشیه مراسم اختتامیه طرح انرژی پویان ،عفت نژاد بازرس وزیر نیرو در بخش مدیریت مصرف با اعلام اینکه مدیریت مصرف باید از مدارس آموزش داده شود گفت: هدف از برگزاری طرح انرژی پویان آشنایی مدیران، معلمان و دانش ­آموزان با مفاهیمی، چون ساعات اوج مصرف برق، برچسب انرژی، انواع روش ­های تولید برق و استفاده از انرژی ­های تجدیدپذیر، روش­‌های کاهش مصرف برق در لوازم خانگی و روشنای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نوجوانان امروزبا یادگیری و آموزش مدیریت مصرف برق می‌توانند این راه کار‌ها را به والدین خود و نسل آینده منتقل نمایند.

این طرح هم زمان با آغاز سال تحصیلی همراه با آموزش دانش آموزان توسط نیروهای اداره برق شروع شدو در هر مدرسه دانش آموزان نمایشگاه آثاری از آموخته های خود در خصوص کاهش مصرف را برپا کردند که در نهایت 80اثر برگزیده و امروز در این مراسم رونمایی شد .

همچنین امروز از 14 مدرسه برتر در این زمینه تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

آموزش مدیریت انرژی به دانش آموزان در کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخباردانش آموزی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، خانم رئیسی در مدرسه شبانه روزی دوپلان علاوه بر آموزگاری، معاون پرورشی دانش آموزان است و دوستدار محیط زیست به طوری که به دانش آموزان کشت انواع گیاه دارویی را اموزش داده است.
وی تنها به آموختن و تربیت دانش آموزان اکتفاء نکرده و به دنبال شناخت استعداد‌های بچه‌های این منطقه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص