Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور از کارخانه پارس فولاد سبزوار بازدید کرد. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سبزوار، حجت الاسلام حسن روحانی ظهر امروز با حضور در کارخانه پارس فولاد سبزوار ضمن بهره‌برداری از واحد احیاء مستقیم در این مجموعه، از اتاق کنترل و بخش‌های مختلف کارخانه بازدید و با توضیح مسئولان در جریان روند احداث و بهره‌برداری و چگونگی فعالیت‌ها و تولیدات این کارخانه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت پارس فولاد سبزوار در منطقه جوین به منظور مدیریت و توسعه کارخانه‌های آهن اسفنجی، فولادسازی و ماشین ریخته‌گری به ظرفیت هر واحد 800 هزار تن در فاز اول در خردادماه سال 94 تاسیس شده است.

استفاده دانش فنی و تکنولوژی ساخت آهن اسفنجی از مهندسی پایه تا بهره‌برداری توسط پیمانکاران ایرانی در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی و تکمیل طرح آهن اسفنجی و زیرساخت‌های مربوط در جهت تکمیل زنجیره فولاد در شرکت سرمایه‌گذاری پارسیان از استخراج سنگ آهن تا تولید فولاد در راستای تحقق سند چشم انداز 1404 صنعت فولاد کشور از جمله موارد کلیدی در پروژه آهن اسفنجی است.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده کارخانه فولاد سبزوار قادر خواهد بود در فاز اول سالانه 800 هزارتن آهن اسفنجی و محصولات فولادی بلوم و بیلت را تولید کند.محصول خروجی این کارخانه مشخصات فیزیکی و شیمیایی لازم برای استفاده در واحدهای فولادسازی خراسان، قائنات، رخ، دامغان، ایرانیان و ... را دارا است.

 بهره‌برداری از کارخانه آهن اسفنجی برای 300 نفر به طور مستقیم و برای 1500 نفر به طور غیر مستقیم اشتغالزایی به دنبال دارد.

انتهای پیام/ ز

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز

فرهودی در طی بازدید از پروژه‌های آموزشی در شهر تبریز بر اهمیت تسریع بهره برداری از پروژه‌های آموزشی در این کلانشهر تاکید کرد. 

وی در این بازدید‌ها ضمن تاکید بر اهمیت توسعه فضا‌های آموزشی در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: کلان‌شهر تبریز به لحاظ وسعت بزرگ خود نیازمند توجه ویژه ای است و ما این قول را می‌دهیم که تا پایان سال ۱۴۰۳ ۸۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام در سطح این کلانشهر را تمام کرده و تحویل جامعه آموزش و پرورش استان دهیم. 

فرهودی اذعان کرد: امیدواریم تا در سال ۱۴۰۳ با کمک و همت خیران محترم و همکاری و هماهنگی شهرداری تبریز نسبت به آغاز پروژه‌های جدید در شهرستان تبریز اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی در طی بازدید‌های خود از پروژه‌های ۱۲ کلاسه حاج کریم مردانی آذر شهرک مرزداران، ۱۲ کلاسه هاجر ناحیه ۲، مدرسه روستای الوار ناحیه ۲ و مدرسه شهید قنبری لاله بازدید کرده و راهکار‌ها و دستورات لازم را در جهت تسریع در بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه ها به پیمانکاران و ناظران پروژه‌ها ابلاغ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد