Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو دفتر امام خمینی(س) با بیان این که مراسم عمامه گذاری سید احمد خمینی در نهایت سادگی برگزار شد، گفت: کسانی که به دنبال بهانه برای تخریب بیت امام هستند معلوم است که از کجاها خط می گیرند.

آیت الله محمدرضا رحمت در گفت و گو با خبرنگار جماران ، در خصوص مراسم عمامه گذاری سید احمد خمینی و فضا سازی های برخی افراد و خبرگزاری ها در مورد این مراسم، اظهار کرد: متاسفانه افرادی که این مطالب را در فضای مجازی متشر می کنند افراد شناخته شده ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد یا ذاتاً مشکل دارند یا از لحاظ امنیتی مشکلاتی دارند که می خواهند با این کارها یا خودشان را تخلیه کنند یا خدمتی کرده باشند.

وی ادامه داد: کسانی که به دنبال سوژه می گردند تا با امام مخالفت کنند مریض هستند، والّا از صد ها سال قبل رسم این بوده است که مراسم عمامه گذای طلبه ها معمولاً در اعیادی مانند نیمه شعبان و ... برگزار می شده است؛ یا طلبه ها همزمان با عمامه گذاری خود جشنی می گیرند که در آن مراسم یکی از بزرگان و علما حاضر می شود و برای یک یا چند نفر عمامه می گذارد.

آیت الله رحمت که در روز عمامه گذاری سید احمد خمینی در حسینیه جماران حاضر بود در مورد این مراسم، گفت: در آن روز هم که جشن تولد ولی عصر امام زمان(عج) بود در یک جشن بسیار ساده ای که در حسینیه جماران در حضور علما و بزرگان برگزار شد، برای احمد آقا هم عمامه گذاری شد.

آیت الله رحمت تاکید کرد: اساساً مگر چه مساله ای اتفاق افتاده است که بگوییم اختصاصی یا غیر اختصاصی بوده است؟! کل مراسم یک عمامه گذاری ساده بود که انجام شد و رفت. یک عده ای از مومنین جمع شده اند، نمازی خواند شده و این اتفاق افتاد. این مراسم اتفاقاً در نهایت سادگی در مکانی که مظهر سادگی است، برگزار شد؛ نه تشریفاتی داشت، نه تاج گلی و نه چیز دیگر.

وی در پایان گفت: این هایی که به دنبال بهانه برای ضربه زدن به بیت امام هستند واقعاً مریض هستند که باید برایشان دعا کرد که خداوند این ها را هدایت کنند، زیرا با تهمت هایی که می زنند مشخص است که در گمراهی هستند. سایت هایی هم که به این موضوع دامن زده اند مشخص است که از کجا خط می گیرند. اما بحمدالله مردم این ها را می فهمند و گول این سخنان را نمی خورند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 سید احمد خمینی مراسم عمامه گذاری آیت الله محمد رضا رحمت موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۵۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود

ایسنا/البرز رئیس بنیاد ملی نخبگان البرز گفت: در راستای تکریم سرآمدان علمی و فرهنگی استان، مراسم نکوداشت مرحوم آیت‌الله دکتر صادق رزاقی طالقانی از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

محمد نبیونی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مراسم نکوداشت عالم ربانی آیت‌الله دکتر صادق رزاقی طالقانی که از بنیانگذاران حوزه علمیه استان البرز بوده و صاحب تالیفات متعدد و مدرس دوره‌های مهدویت در استان بودند، با حضور مسئولین استانی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

وی افزود: این ایام مصادف با هفته گرامیداشت مقام معلم بوده و ایشان به عنوان یکی از معلمان دلسوز و علاقه‌مند در دو سطح دانشگاهی و حوزوی فعالیت‌های موثری از خود به جا گذاشته‌ و شاگردهای زیادی تربیت کردند. از این رو هدف این است که ضمن تکریم و معرفی سرآمدان علمی، فرهنگی، دینی و مذهبی، نسل جوان به خصوص افراد مستعد و استعدادهای برتر هم در این مراسم شرکت کنند و به نوعی با الگوهای فرهنگی، علمی و مذهبی آشنا شوند.

نبیونی ادامه داد: از تمام علاقه‌مندان به حوزه‌های علمی و فرهنگی دعوت می‌شود که در این مراسم حضور پیدا کرده و در جریان فعالیت‌ها و خدمات ایشان قرار بگیرند. در این مراسم همچنین آثار، تالیفات و کتاب‌هایی که از ایشان به جای مانده ‌است، معرفی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب فردا با حضور وزیر فرهنگ برگزار می‌شود
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب در مصلی برگزار می‌شود
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع پیکر مقدس معلم شهید امروز برگزار می‌شود