Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس کميته فني و توسعه فوتسال فوتبال ساحلي گفت: چه اشکالي دارد وقتي يک ايراني مي‌تواند به ورزش کشور کمک کند، از او استفاده نکنيم؟
عباس ترابيان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در پاسخ به سوالي که آيا اين موضوع صحت دارد که يک ايراني روس‌زبان تمام بازي‌هاي تدارکاتي فوتسال در همه رده‌ها را برنامه‌ريزي مي‌کند، گفت: ما اين موضوع را تکذيب نمي‌کنيم و هميشه به دنبال کساني هستيم که علاقه‌مند به کشورشان و قلبشان براي ايران مي‌تپد استقبال مي‌کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه اشکالي دارد وقتي که يک ايراني علاقه‌مند است و مي‌تواند به ورزش کشور کمک کند، چرا نبايد از او استفاده نکنيم؟
رئيس کميته فني و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلي، گفت: هميشه روس‌ها از لحاظ قدرت تاکتيکي فيزيک بسيار خوبي داشته اند و مي‌توانند به تيم ملي از لحاظ فيزيکي کمک کنند.بلاروس و اوکراين هميشه در سطح اول فوتسال دنيا هستند و نبايد فراموش کنيم که اوکراين هميشه يکي از تيم‌هاي خوب هشت‌گانه دنيا بوده است.
ترابيان در پاسخ به سوالي که آيا وضعيت مس سنگون نماينده ايران براي حضور در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي آسيا مشخص شده است،‌گفت: ما هم منتظريم که باشگاه مس مديرعامل جديد را معرفي کنند، اما کار در اين باشگاه متوقف نيست و کارها و هماهنگي‌هاي لازم توسط مديرعامل سابق در حال پيگيري مي‌باشد. همانطور که اطلاع داريد قرار است 28 ارديبهشت ماه قرعه‌کشي اين مسابقات انجام شود و بعد از اين قرعه‌کشي کار مس شروع و سخت‌تر مي‌شود.
وي همچنين در مورد آخرين تحولاتي که در کميته المپيک زير 18 سال فوتسال در آرژانتين صورت گرفته است ، گفت:طبق آخرين تحولاتي که انجام شده اين مسابقات در دو منطقه بوينس آيرس آرژانتين برگزار مي‌شود و از هر کنفدراسيون جهاني فقط يک رشته فوتسال، هندبال ساحلي، هاکي مي توانند شرکت کنند.
ترابيان در ادامه تصريح کرد: بر اساس جدول طراحي شده فقط آرژانتين که به عنوان ميزبان مي‌تواند در هر يک از اين رشته‌ها نماينده‌اي داشته باشد و طبق تصميم AFC از آسيا فقط در بخش پسران حضور داريم. 
ترابيان در پاسخ به سوالي که چرا برزيل هم در بخش دختران و هم در بخش پسران مي‌توانند حضور داشته باشند،‌گفت: اين تصميمي است که کميته المپيک جهاني OFC گرفته است و به خاطر اين موضوع اکثر کنفدراسيون‌ها اعتراض کرده اند و امکان جايگزيني ونزوئلا به جاي برزيل وجود دارد.
انتهاي پيام/ر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز

عبدالحی سباوون رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت فراه گفت گذرگاه ابونصر فراهی (ماهیرود) به مدت یک ساعت مسدود بوده اما پس از آن باز شده است.

گذرگاه مرزی ماهیرود از سال 1386 با شهر بیرجند ایران ۱۹۰ کیلومتر و با شهر فراه افغانستان ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد و از گذرگاه های پررفت و آمد مرزی است.

همچنین رحیم الله ساجد سخنگوی والی نیمروز نیز گفت بسته بودن مرز نیمروز (میلک) حقیقت ندارد.

گذرگاه مرزی میلَک از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند ایران، در فاصله ۲۶۱ کیلومتری شمال زاهدان و در نزدیکی شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار دارد.

گفتنی است اخباری مبنی بر مسدود شدن این دو گذرگاه مرزی در رسانه ها منتشر شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • (ویدئو) پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • وزیری‌تبار، قره‌نی‌نواز سال کودتا: قمرالملوک پیر دیر است و برایم ارشدیت دارد/ از مردها بنان و بنان و بنان
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی