Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:53:49 GMT

شکارچیان متخلف در کازرون دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۳۹۵۶۸۵

شکارچیان متخلف در کازرون دستگیر شدند

شیراز- ایرنا- هفت شکارچی متخلف که اقدام به شکار جانوران می کردند در منطقه حفاظت شده کوه سرخ بوشیگان کازرون دستگیر شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کازرون یکشنبه گفت: دو شکارچی از این تعداد اقدام به شکار پرنده تیهو می کردند.
محمود جعفری در مصاحبه با ایرنا افزود: یک قبضه اسلحه سوزنی 5 تیر پران غیر مجاز و یک قبضه اسلحه تک لول مجاز به همراه سه قطعه پرنده تیهو که شکار شده بودند از این دونفر کشف شد که متمهان تحویل مقامات قضایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 5 نفر شکارچی دیگر که با سگ های حرفه ای و آموزش دیده قصد شکار جانوران به نام چوله یا تیشه(جوجه تیغی) داشتند با اقدام ماموران این اداره شناسایی و دستگیر شدند.
جعفری گفت: این 5 نفر شکارچی متخلف همراه با یکدستگاه سواری کشف شده تحویل مقامات قضایی شدند.
کازرون در 120 کیلومتری غرب شیراز است.
7372/ 1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شكارچي متخلف محيط زيست كازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۴ کنکوری متخلف ؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: امروز حدود ۵۰۱ هزار داوطلب داریم که در آزمون تجربی شرکت می‌کنند و بیشتر داوطلبان، خانم‌ها هستند.

وی افزود: آزمون دیروز با موفقیت برگزار شد، البته با وجود اینکه تمهیدات اندیشیده شده بود حدود ۵۰ داوطلب سیل زده به آزمون نرسیدند، اما من این‌ نوید را می‌دهم که آزمون اختصاصی را دوباره برای آن‌ها برگزار می‌کنیم و تیرماه هم میتوانند در کنکور شرکت کنند بنابراین آمادگی خود را خفظ کنند.

رئیس سازمان سنجش درباره تخلف در آزمون روز گذشته، اظهار داشت: ۴ مورد دستگیری داشتیم‌ و این نشان میدهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، یک‌ مورد هم در جنوب و دو مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.

پورعباس ادامه داد: آزمون امروز حساسیت خاصی دارد و فریبکاران بسیار تلاش کردند تا عزیزان ما را وسوسه کنند اما تمام مخازن با امنیت کامل مسیر خود را طی کردند، امروز هم آمادگی کامل داریم و به صورت حداکثری در حال رصد هستیم امیدواریم مساله‌ای پیش نیاید.

کد خبر 847195 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم کنکور سازمان سنجش آموزش کشور

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • رئیس سازمان سنجش: بازداشت ۴ کنکوری متخلف
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف
  • بازداشت ۴ کنکوری متخلف ؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • نبرد خونین مار ۱۵ متری و خرس گریزلی/ کدام شکارچی پیروز می‌شود؟