Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس چالش‌ها، فرصت‌ها و راهکارهای توسعه اشتغال در هرمزگان گفت: بررسی علمی شکاف بین اشتغال و ظرفیت‌های آن و بیکاری در سال گذشته به‌عنوان یک مأموریت به دانشکده مدیریت دانشگاه هرمزگان محول شد تا با برگزاری علمی کنفرانس به یک خروجی مطلوب برسیم.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبادالله بانشی، دبیر اجرایی نخستین کنفرانس چالش‌ها، فرصت‌ها و راهکارهای توسعه اشتغال در هرمزگان اظهار کرد: کسب‌وکار و اشتغال در استان هرمزگان دغدغه همه مسئولان در رده‌های نظام بوده است و همه دولت‌ها شعار وعده اصلاح محیط کسب‌وکار و‌ بهبود آن را می‌دهند که‌ این وعده خاص همه کشورها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادالله بانشی با اشاره به این‌که هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه صنعت و‌ خدمات دارد، افزود: این استان در حوزه ترانزیت، حمل‌ونقل و بازرگانی فعالیت چشمگیری داشته و جزایر، مناطق ویژه اقتصادی و صنایع بزرگی را داراست که ظرفیت‌های فراوانی برای اشتغال وجود دارد.

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس چالش‌ها، فرصت‌ها و راهکارهای توسعه اشتغال در هرمزگان تصریح کرد: بررسی علمی شکاف بین اشتغال و ظرفیت‌های آن و بیکاری در سال گذشته به‌عنوان یک مأموریت به دانشکده مدیریت دانشگاه هرمزگان محول شد تا با برگزاری علمی کنفرانس به یک خروجی مطلوب برسیم.

بانشی در ادامه خروجی این کنفرانس را تجزیه‌وتحلیل محیط حاکم بر فضای کسب‌وکار دانست و عنوان کرد: نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها تجزیه‌وتحلیل می‌شود تا راهکارهایی از طریق کار علمی برای رونق فضای کسب‌وکار در استان ایجاد شود.

وی ادامه داد: دبیر علمی این کنفرانس پرفسور محمد اعرابی از اساتید به‌نام رشته مدیریت است که حدود سیصد عنوان کتاب ترجمه و‌ تحلیف کرده است.

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس چالش‌ها، فرصت‌ها و راهکارهای توسعه اشتغال در هرمزگان از برگزاری این کنفرانس در سالن فرهنگ دانشگاه هرمزگان خبر داد و اظهار کرد: کارگاه‌های آسیب‌شناسی محیط کسب‌وکار و نحوه تطبیق‌پذیری با آن و کسب‌وکارهای آنلاین و الکترونیکی در حاشیه این کنفرانس برگزار می‌شود که حضور عموم در این کنفرانس و کارگاه‌ها آزاد است.

بانشی ادامه داد: اردیبهشت‌ماه سال گذشته فراخوان برگزاری نخستین کنفرانس چالش‌ها، فرصت‌ها و راهکارهای توسعه اشتغال در هرمزگان برای جمع‌آوری آثار داده شد که در فروردین‌ماه سال‌جاری یک‌صد مقاله به دبیرخانه رسیده و داوری شد.

به گفته وی، تعداد ۲۰ مقاله برای سخنرانی انتخاب‌شده و‌ مجموعه مقالات برتر در کنفرانس در مجله‌های علمی نیز چاپ خواهند شد.

دبیر اجرایی نخستین کنفرانس چالش‌ها، فرصت‌ها و راهکارهای توسعه اشتغال در هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد توسعه کسب‌وکار، نقش نوآوری در توسعه کسب‌وکار، تأمین مالی، بازاریابی و سرمایه‌گذاری در حوزه کسب‌وکار و توانمندسازی نیروی کار و اشتغال از محورهای این کنفرانس است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۳۹۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«توسعه خواندی است» در راه نمایشگاه کتاب

به گزارش خرگزاری علم و فناوری آنا، میرحسن خواجوی مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری با اعلام خبر حضور این مرکز پژوهشی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: در آستانه ابلاغ برنامه هفتم توسعه و همچنین با توجه به روح قالب تولیدات پژوهشی و علمی این مجموعه علمی، غرفه مرکز با شعار «توسعه خواندی است» در نمایشگاه کتاب تهران حاضر شده است.

وی ادامه داد: نشر این مرکز امسال با کتاب‌های متنوع و جذابی با موضوعات متنوع و کاربردی، میزبان علاقه‌مندان به حوزه توسعه و پیشرفت ایران اسلامی است.

خواجوی افزود: برگزاری نشست‌های متنوع و جلسات نقد و بررسی کتاب‌های نشر مرکز از دیگر فعالیت‌های جانبی غرفه مرکز در نمایشگاه کتاب تهران خواهد بود. که از میان می توان به برگزاری برنامه‌های همچون نشست علمی تخصصی با عنوان «کتاب و امید اجتماعی»، رونمایی و نقد و بررسی ترجمه کتاب راهنمای شفافیت مالی، رونمایی و نقد و بررسی تالیف کتاب راه ناهموار توسعه، رونمایی و نقد و بررسی ترجمه کتاب تاریخ توسعه و... اشاره کرد.

وی در خاتمه ضمن اشاره به دستاوردها و پروژه‌های متنوع پژوهشی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در غرفه مرکز در سالن اصلی، بخش ناشران عمومی با داستان و تاریخچه توسعه ایران از نزدیک آشنا شوند و همچنین پژوهشگران و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور نیز می‌توانند به عنوان پژوهشگران مدعو در طرح‌های پژوهشی مرکز مشارکت نمایند.

سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مصلی تهران دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند در ایام برپایی نمایشگاه کتاب تهران همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۰ از بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «توسعه خواندنی است» در راه نمایشگاه کتاب
  • «توسعه خواندی است» در راه نمایشگاه کتاب
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • جمیله علم‌الهدی پست جنجالی را به دلیل مشغله علمی رد کرد
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه