Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل روابط عمومی پست بانک ایران؛وی درادامه ضمن بیان مطلب فوق و قدردانی از خدمات‌رسانی این بانک، پرداخت تسهیلات ازمحل منابع صندوق توسعه ملی درحمایت از رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی، محروم و عشایری را مثبت ارزیابی نمود و بر حمایت دستگاه های اجرائی از پست بانک تأکید نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه با اشاره به همکاری خوب پست بانک ایران در پرداخت تسهیلات به طرح های درآمدزای دهیاری ها، خواستار تداوم این مهم در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد شد.

کرمی درپایان خواستار بررسی و تبیین راهکارهای ایجاد و راه‌اندازی شعب و باجه‌های پست بانک در شهرستان‌های هریس و خداآفرین جهت تسریع در امور بانکی هموطنان ساکن در این شهرستان‌ها شد.

محمدرضا رحیمی مدیرامور بین‌الملل پست بانک ایران نیز ضمن تقدیر از حمایت و تعاملات استانداری با این بانک، گزارشی درخصوص خدمات ارزی و حمایت پست بانک از طرح‌های تولیدی دارای توجیه اقتصادی در راستای ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و مناطق کم برخوردار ارائه نمود.

همچنین درپایان نشست مذکور لوح تقدیر مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی به اسماعیل صادقی مدیر شعب پست بانک استان به جهت همکاری در اعطای تسهیلات به طرح‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال زائی استان توسط کرمی اعطاء شد.

گفتنی است: پیش از این نشست اولین جلسه شورای اداری مدیریت شعب پست بانک استان آذربایجان شرقی با حضور رحیمی مدیر امور بین الملل، محمدرضا حسنلو رئیس اداره کل نظارت بر عملیات و اطلاعات اعتباری و صادقی مدیر شعب استان برگزار و طی آن رحیمی به تشریح برنامه ها و طرح های توسعه ای بانک در زمینه خدمات ارزی و گشایش اعتبار اسنادی پرداخت و حسنلو و صادقی به تبیین عملکرد استان درحوزه اعطای تسهیلات ازمحل منابع صندوق توسعه ملی پرداختند.

 شایان ذکر است: رحیمی به اتفاق هیأت همراه پس ازپایان جلسه مذکور از شرکت نخل سرد سهند شهرستان تبریز مستقر در روستای آخولا که برای تأسیس و راه اندازی، مبلغ 30میلیارد ریال تسهیلات از پست بانک دریافت نموده است بازدید و با مسئولان و کارگران آن گفتگو کردند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیرساخت های شبکه تحت پوشش استان اظهار داشت: طرح موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات شبکه تحت پوشش و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها و توسعه زیرساخت ها در جهت برون رفت از وضعیت فعلی تشکل ها مهمترین اولویت مورد انتظار مدیریت استان و دغدغه اصلی اعضای کمیته فنی میباشد.   میر جمال ساداتی با اشاره به عناوین طرح های ارائه شده به دبیرخانه کمیته فنی استان افزود: طرح های درخواستی و پیشنهادی اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان های ارومیه، پلدشت، میاندوآب، سلماس، بوکان، اشنویه و خوی به تعداد ۱۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای ۱۰ طرح با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرائی و موضوعی به تصویب رسید.   وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی استان، احداث باسکول و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی، احداث گلخانه، راه اندازی روستا بازار، توسعه مکانیزاسیون و فروش اموال مازاد شبکه تحت پوشش برای تبدیل به احسن نمودن، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو