Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: همایش ملی امام سجاد(ع) آمادگی مناسبی را برای شروع ماه مبارک ایجاد می‌کند و از فردا کار همایش با حضور نمایندگان ۲۴ استان در سه بخش آغاز می‌شود. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حسین فرخنده امروز در نشست خبری همایش ملی امام سجاد(ع)  اظهار داشت: همایش ملی امام سجاد(ع) آمادگی مناسبی را برای شروع ماه مبارک ایجاد می‌کند و از فردا کار همایش در سه بخش آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: از آبان سال 95 برای اجرائی شدن این همایش پیگیری‌های لازم انجام گرفت که در مجموع  24استان کشور در این‌همایش مشارکت کردند. در حوزه اینفوگرافیک نگارخانه سالن گلشن و در بخش نقد مقاله‌های برگزیده سالن همایش‌های حوزه علمیه پذیرای مخاطبان می‌باشد که در پایان اختتامیه در سالن گلشن برگزار شده و از آثار برگزیده تجلیل به عمل می‌آید.

حسین فرخنده گفت: به دلیل اهمیت بالای موضوع سبک زندگی و اینکه مقام‌معظم رهبری در استان ما موضوع سبک‌زندگی‌را‌ بیان کردند، ما کارگروه‌های خاصی را تشکیل دادیم و خواستیم این موضوع به گفتمان تبدیل شود. سبک زندگی صحیح، جزء لایه‌های اصلی فرهنگ است و مهم‌ترین منابع آن آموزه‌های ائمه اطهار و آموزه‌های دینی ما است.

سبک زندگی موضوعی مهم و تاثیرگذار است

حجت الاسلام والمسلمین حجت سالاری نیز ذر این نشست خبری گفت: موضوع سبک زندگی که مقام‌معظم رهبری در استان بیان کردند بسیار مهم و تاثیر‌گزار بود. در سال گذشته دروس اخلاق را با محوریت سبک و سیره امام سجاد(ع) برای حوزویان ارائه کردیم که در همین راستا به همین جهت هفته آینده آزمونی گرفته خواهد شد.

مدیر حوزه‌های خراسان شمالی افزود: کارگاه‌های آموزشی در 6 ماه گذشته در مساجد شهرستان استان برگزار شد که از مجموع 250 اثر دریافت شده در این همایش 113 اثر انتخاب و برگزیده شده اند. همچنین بهترین روشی که می‌تواند با جنگ نرم مقابله کرد سبک زندگی‌ امام‌سجاد(ع) است.

در پایان هاشم شیرازیان مدیر کانون‌های مساجد استان با اشاره به  اینکه در اختتامیه این همایش پیام یکی از مراجع عظام به همایش قرائت خواهد شد، گفت: در آئین اختتامیه علاوه بر قرائت مقاله‌های برتر، به موضوع نقد هم خواهیم پرداخت. همچنین معاون وزیر فرهنگ‌و ارشاد و معاون کانون‌های مساجد کشور به‌عنوان میهمانان ویژه مراسم حضور دارند.

انتهای پیام/ش

R7719/P1377/S6,55/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۱۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران

امام جمعه سنندج توجه به بهبود معیشت و هزینه‌های زندگی کارگران را خواستار شد و گفت: باید آنچنان به این قشر زحمت‌کش توجه و نیازهای آنان را برآورده کرد که در زمان بازنشستگی و پیری دغدغه‌ای نداشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فائق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: شهدای کارگری در راستای تلاش، ایثار و فداکاری جان خود را از دست دادند که باید این راه پر افتخار ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه چرخه اقتصاد کشور به دست کارگران به چرخش درمی‌آید، گفت: دست تک‌تک کارگران کردستانی را بوسیده و قدردان زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه آنان هستیم.

امام جمعه سنندج با اشاره به عنوان شعار سال تصریح کرد: به حرکت درآوردن چرخه اقتصاد جز با مشارکت مردم و تقویت کارگران میسر نمی‌شود.

وی افزود:  جهش تولید یعنی تقویت مشارکت مردم، استفاده از منابع خدادادی، نخبگان، فارغ‌التحصیلان، معادن و منابع خدادادی استان، کارخانجات و درآمد مرزها؛ امید که این ظرفیت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

ماموستا رستمی توجه به بهبود معیشت و هزینه‌های زندگی کارگران را خواستار شد و عنوان کرد: باید آنچنان به این قشر زحمت‌کش توجه و نیازهای آنان را برآورده کرد که در زمان بازنشستگی و پیری دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه چرخش چرخ تولید کشورمان در گرو همراهی کارگران است، اظهار کرد: همه ظرفیت‌ها در کردستان برای تحقق جهش تولید وجود دارد اما نیاز به کار و تلاش دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عدالت در همه حوزه‌ها  و میان  اقشار یکسان اجرا شود، تأکید کرد: باید کاری کنیم کشور را با تولید به سمت قله‌های ترقی پیش ببریم و با جهش تولید تحریم‌ها را خنثی کنیم. برای انجام کارها تحریم را بهانه نکنیم.

وی با اشاره به اهمیت کسب و روزی حلال از دیدگاه قرآن ابراز داشت: کسب روزی حلال یکی از فضائلی است که دین اسلام تاکید بسیاری بر آن داشته و در آیات قرآن و روایات همواره انسان‌ها را بر کسب روزی حلال و طیب و پاک تشویق کرده است.

امام جمعه سنندج گفت: پاکیزه‌ترین مال آن است که از حلال به دست آید، کسی که در طلب رزق حلال از شهری به شهری رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد کند.

انتهای پیام/481/.

دیگر خبرها

  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • (عکس) حضور دیپلمات زن بی‌حجاب در همایش سخنرانی رئیسی
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود