Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@23:40:04 GMT

جهرمي: طرح رجيستري دو هزار ميليارد ريال درآمد داشت

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۱۸۹۴

جهرمي: طرح رجيستري دو هزار ميليارد ريال درآمد داشت

خبرگزاري آريا - سبزوار- ايرنا- وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: از آغاز اجراي طرح رجيستري تلفنهاي همراه در سطح کشور تاکنون دو هزار ميليارد ريال درآمد از اين محل به دست آمده است.

محمد جواد آذري جهرمي که همراه رئيس جمهوري به خراسان رضوي سفر کرده است عصر يکشنبه در نشست شوراي اداري شهرستان جوين افزود: تمام تلاشمان در اجراي طرح رجيستري اين است که مردم به عنوان مصرف کنندگان نهايي دچار چالش نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين پيام رسانهاي داخلي را از ديگر برنامه هاي وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات ذکر و بيان کرد: براي تقويت اين پيام رسانها بايد مصوبات شوراي عالي فضاي مجازي به درستي اجرا و همچنين بخشهاي دولت الکترونيک تقويت شوند.
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در ادامه به مشکلات جوين نيز اشاره و بيان کرد: تا پايان امسال مشکلات ارتباطي روستاهاي اين شهرستان برطرف و دسترسي به خدمات پست بانک روستاها امکانپذير مي شود.
وي ادامه داد: راههاي مواصلاتي و جاده هاي جوين هم يکي از مهمترين مشکلات است که با توجه به افتتاح کارخانه فولاد و صنايع ديگر بازساري آنها يک ضرورت است.
عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي نيز در اين نشست گفت: آنتن دهي تلفن در برخي از روستاهاي جوين کيفيت مطلوب را ندارد و ايجاد چند سايت بي.تي.اس ضروري است.
رمضانعلي سبحاني فر افزود: با اجراي زيرساختهاي مناسب به زودي در هر يک از روستاهاي بالاي هزار نفر جمعيت دستگاههاي خودپرداز نصب مي شود.
وي همچنين به چهار مسيره شدن جاده جوين به سبزوار اشاره و بيان کرد: با توجه به صنعتي بودن اين مسير اجراي طرح لازمه اين منطقه است که نياز به 30 ميليارد ريال اعتبار دارد.
شهر نقاب مرکز شهرستان جوين در فاصله 10 کيلومتري غرب مشهد قرار دارد.
8145/7495/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!

نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران در دفاع از زاکانی گفت: مشکلات شهر و خدمات شهری تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای است!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بالغ‌بر ۵۰ درصد چاه‌های عمیق جوین متقاضی مجهز شدن به پنل‌های خورشیدی هستند
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • فیلم اظهارات عجیب سخنگوی شورای شهر تهران | مشکلات تقصیر گرگ‌های رسانه‌ای افتاد!
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • بهادری جهرمی: پرچم بالاست؛ خداقوت و دست مریزاد بچه‌ها
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم